رئیس اورژانس كشور از ساخت بیمارستان های صحرایی در نقاط سخت گذر كشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:  غلامرضا معصومی در دیدار از بیمارستان صحرایی امام صادق (ع) دوآب صمصامی در شهرستان كوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختیاری گفت: با استمرار خدمت رسانی پزشكان و متخصصان به مردم در این مراكز، نیاز مردم مناطق كمتر برخوردار در موضوع سلامت و بهداشت رفع می شود.
وی افزایش آمادگی تیم های درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی برای ارائه خدمت به مردم در مواقع ضروری را از اهداف راه اندازی بیمارستان های صحرایی در كشور دانست.
معصومی افزود: با برنامه ریزی انجام شده، این بیمارستان ها هر ساله در یكی از مناطق فاقد امكانات بیمارستانی به صورت عملیاتی به مردم ارائه خدمت می كند.
مسئول بسیج جامعه پزشكی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این نهاد با همكاری دانشگاه علوم پزشكی استان به مردم ساكن در مناطق كمتر توسعه یافته استان خدمت رسانی می كند.
دكتر حسن اسحاقی به استقبال مردم منطقه از برپایی بیمارستان صحرایی امام صادق (ع) اشاره كرد و نبود پزشك مستقر در منطقه و كمبود امكانات بهداشتی درمانی را از مشكلات اهالی این منطقه عنوان كرد.
بیمارستان صحرایی امام صادق (ع) در شهرستان كوهرنگ از بخش های مختلفی همچون اتاق عمل، دندانپزشكی، متخصص داخلی، متخصص زنان و زایمان و پزشك عمومی تشكیل شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.