ملی پوش تیم بسکتبال مهرام تعویق دوباره جام باشگاه ها را برای آمادگی بیشتر این تیم خوب دانسته و گفت: هنوز وضعیت فصل بعدمان مشخص نیست اما منتظر مهرام می مانیم.

حامد آفاق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جریان تصمیم گیری فدراسیون و باشگاه مهرام ما کاره ای نیستیم و هرجایی که تصمیم بگیرند، بازی می کنیم، تمرینات فعلی تیم ملی با اضافه شدن جوانان تمرینات بسیار خوبی است و از طرفی همراه باشگاه مهرام نیز در جام ویلیام جونز شرکت کرده و از ناهماهنگی در آمده ایم.

وی ادامه داد: تعویق دوباره جام باشگاه های آسیا برایمان بهتر است و فرصت بیشتری به ما می دهد امیدواریم چه با تیم ملی و چه باشگاه مهرام بهترین نتیجه را بگیریم.

آفاق اشاره کرد: تیم های بسیار خوبی در کاپ آسیا شرکت می کنند و گروه ما هم گروه ضعیفی نیست به همین دلیل هم باید پرقدرت به مصاف این تیم ها برویم تا به قهرمانی دوباره دراین رقابت ها نزدیک شویم.

وی درمورد وضعیت مهرام گفت: بازیکنان مهرام درجام ویلیام جونز هماهنگ نبودند  به هر حال جمع کردن 12 بازیکن سخت است اما همین تیم ها بار دیگر در جام باشگاه ها رو در روی ما قرار می گیرند بنابراین دیگر جای ریسک باقی نمی ماند و باید آنها را به هر نحوی ببریم.

وی اضافه کرد: ما مسابقات غرب آسیا را در تهران بردیم، به همین دلیل تیم های رقیب برای پس گرفتن مقام به آسیا می آیند.
امیدوارم مانند همیشه به جز سال گذشته که نایب قهرمان شدیم، با مقام اول به ایران برگردیم.

آفاق در مورد وضعیت فصل بعد خود تأکید کرد: باید منتظر وضعیت مهرام بمانیم به هر حال این تیمی است که زحمت زیادی در بسکتبال کشیده و از کار با آن راضی بودیم به همین دلیل هم منتظر شرایط مهرام برای فصل بعد می مانیم./مح
برچسب ها: تعویق ، جام ، باشگاه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار