با حل مشکل خروجی محمد حسن زاده ، بازیکن جوان تیم ملی بسکتبال، ترکیب تیم اعزامی برادران برای دوازدهمین دوره مسابقات غرب آسیا کامل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از مصدومیت اوشین ساهاکیان فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال ، تمام امید بچیروویچ به محمد حسن زاده بازیکن جوان هم پست اوشین بود اما مشکلات خروجی این بازیکن نگرانی هایی را برای تیم ملی به وجود آورده بود که با همکاری نظام وظیفه در نهایت این مشکل هم حل و ترکیب تیم ملی در امان کامل شد.

*تمام غایبان تیم ملی

حامد حدادی بزرگترین غایب اولین رقابت رسمی تیم ملی پس از جام ملتهای آسیا سال گذشته است بچیروویچ سرمربی تیم ملی پیش از این در مصاحبه خود گفته بود: امیدوارم به زودی حدادی را هم به همراه ارسلان کاظمی در کنار خود داشته باشیم هر چند تلاش هم برای تماس با حدادی ناموفق بود اما مشحون مدیر تیم های ملی با وی در تماس است و موقعیت این بازیکن برای قطعی کردن قرار داد با تیم باشگاهی اش در آمریکا قابل درک است. با توجه به مشکل ورود و خروج حدادی به احتمال زیاد این بازیکن را در تورنمنت ترکیه در اختیار خواهیم داشت.

ارسلان کاظمی بازیکن ایرانی تیم رایس آمریکا نیز با توجه به مشکلات درسی به احتمال زیاد تا پایان تابستان امکان حضور در تیم ملی را ندارد.

سامان ویسی و حامد سهراب نژاد بازیکنان با تجربه تیم ملی نیز با توجه به مصدومیت های قدیمی و دلایل شخصی امکان همراهی تیم ملی را نداشتند .

اوشین ساهاکیان و موسی نبی پور به دلیل مصدومیت و جراحی دیگر غایبان تیم ملی هستند که کار تیم را در پست های بالا سخت کرده اند.

مهراد آتشس آخرین بازیکنی بود که به دلیل نرسیدن ویزا از ترکیب تیم ملی حذف شد.

با تمام این اوصاف سایر ملی پوشان بودن مشکل به اردن اعزام شدند و با توجه به حضور بازیکنانی مثل صمد نیکخواه، مهدی کامرانی، حامد آفاق، آرن داودی، اصغر کاردوست و... تیم ملی چندان هم دست خالی عازم اردن نشده و بهانه غیبت بازیکنان برای رقابتهایی که هر سال تیم ملی ب در آن شرکت می کرد، چندان پذیرفتنی نیست.

مسابقات غرب آسیا از فردا با حضور شش تیم ایران ، لبنان، اردن، سوریه، فلسطین، و یمن در اردون آغاز می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار