فدراسیون بسکتبال نام 15 بازیکن مانده در اردوی نهایی تیم ملی بزرگسالان را اعلام کرد و به گفته رئیس فدراسیون، به جز 12 نفر مورد نیاز تیم ملی بقیه بازیکنان در اختیار باشگاه مهرام خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمود مشحون رئیس فدراسیون تأکید کرد که 12 بازیکن مورد نیاز مربیان تیم ملی همراه این تیم در مسابقات کاپ آسیا شرکت می کنند و تمام بازیکنان باقیمانده در اختیار باشگاه مهرام برای آماده سازی جام باشگاه های آسیا خواهند بود.

براین اساس سازمان تیم های ملی بسکتبال دیروز نام 15 بازیکن نهایی تیم ملی را به این شرح اعلام کرد: صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، آران داودی، اوشین ساهاکیان، اصغر کاردوست؛ روزبه ارغوان، فرید اصلانی، محمد جمشیدی، محمد زارعی، یونس لاله زاده میثم میرزایی، امیر صدیقی، سجاد مشایخی، صالح فروتن و بهنام یخچالی از بین این نفرات در نهایت 3 بازیکن در روزهای منتهی به اعزام خط می خورند.

*15 بازیکن در اردوی نوجوانان

تیم ملی بسکتبال نوجوانان که اوایل مهرماه برای شرکت در بازی های نوجوانان غرب آسیا به اردن اعزام می شوند از فردا با حضور 15 بازیکن وارد اردوی آماده سازی می شوند.

قاطع، بابان، محمدزاده، سیدی، کبیر، صادق زاده، شیخی، پوآت، فرهادی، بدیع الزمانی، توکلی، نصیری، محبیان، دادرس و یوسفی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

*آزمون داوری برای کلاس بین المللی امارات.

20 داور مرد و زن امروز در آزمون داوری برای انتخاب نفرات اعزامی به کلاس داوری امارات شرکت کردند تا 2 داور مرد و یک داور زن از بین این نفرات انتخاب شوند.

کلاس بین المللی داوری امارات از هفت مهرماه آغاز می شود.

آزمون داوری امروز شامل تست آمادگی جسمانی، امتحان کتبی قوانین و مقررات داوری به زبان انگلیسی بود.

*مرحله مقدماتی مسابقات زیرگروه در پنج منطقه

مرحله مقدماتی مسابقات زیرگروه بسکتبال از امروز با حضور 19 تیم در پنج منطقه برگزار می شود.

این مسابقات با حضور 19 تیم در شهرهای خوی، دامغان، تاکستان، نقده و کرمانشاه انجام می گیرد./مح

برچسب ها: بسکتبال ، اردو ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار