رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كاشان گفت: این مجتمع با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال به عنوان سیزدهمین مجموعه اقامتی به بهره برداری رسید..

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اضفهان حسین یزدانمهر افزود: مجتمع اقامتی پذیرایی "خانه رز" دارای 20 تخت با مساحت 4 هزار و 100 مترمربع و 1500 متر مربع زیر بنا احداث شده است

وی با اشاره به 13 مجموعه اقامتی پذیرایی زیر پوشش اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كاشان افزود: این مجموعه ها در قالب هتل، هتل سنتی و مهمانپذیر با 950 تخت پذیرای گردشگران است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كاشان در پایان از برگزاری نخستین همایش گردشگری مذهبی در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش با توجه به نزدیک بودن مراسم سنتی مذهبی قالیشویان هفته آخر شهریورماه در زائرسرای مشهد اردهال برگزار می شود.

یزدانمهر، آشنایی با ابنیه تاریخی و اماکن گردشگری در کاشان و معرفی ظرفیتهای گردشگری در این شهرستان را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و گفت: توسعه گردشگری مذهبی منطقه کاشان و انتخاب مشهد اردهال به صورت پایلوت بعنوان قطب گردشگری مذهبی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

گفتنی است این مجموعه گردشگری با حضور اسماعیلی معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان به بهره برداری رسید./س

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، میراث ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.