مشاور استاندار هرمزگان از برگزاری مرحله استانی اجلاس وحدت و انسجام اسلامی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس، نشست هماهنگی برگزاری مرحله استانی اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی در هرمزگان با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

علی علامه‌زاده مشاور استاندار هرمزگان، در نشست هماهنگی مرحله استانی اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس سازمان هلال احمر، مشاور استاندار در امور جوانان، مشاور رسانه‌ای استاندار، شهردار بندرعباس، رئیس بنیاد نخبگان و چند نفر دیگر از مسئولان مربوط برگزار شد، اظهار امیدواری کرد که هرمزگان در برگزاری مرحله استانی اجلاس یادشده بتواند در رتبه‌های بالایی از رده‌بندی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نحوه برگزاری این همایش به طور مستقیم و بلافاصله توسط شخص رئیس جمهور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: دستگاه‌های مربوطه و به ویژه روابط عمومی‌های آنان باید در نهایت قوت و تمرکز در امر برگزاری این همایش وارد شوند.

علامه‌زاده افزود: از آنجایی که بخش اعظم فعالیت‌های جوانان در نیمه دوم سال در امر اداری و برنامه‌ای برگزار می‌شود، می‌توان از جوانان مورد نیاز حتی در برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی که در سطح استان نیز برگزاری می‌شود بهره‌ گرفت.

به گفته مشاور استاندار هرمزگان، تعداد قابل‌توجهی از شرکت‌کنندگان در همایش‌های ملی و بین‌المللی که هرمزگان میزبان آنها بوده را جوانان تشکیل داده‌اند.

وی گفت: ما باید در بین جوانان همواره بروز و ظهور پدیده‌هایی را شاهد باشیم و از آنها در عرصه مدیریتی بهره ببریم../س

برچسب ها: اجلاس ، وحدت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.