در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان که در کشور تایلند برگزار می شود 2 نماينده کشورمان به مصاف حريفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، رقابتهای جهانی کشتی فرنگی جوانان جهان در حالی در شهر پاتاياي تايلند آغاز شد که رامين طاهري به مدال نقره دست يافت و پيام بويري مدال برنز مسابقات را از آن خود کرد.

در وزن 60 كيلوگرم رامين طاهري پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتايج 1- صفر و 3- صفر راموس داجيس از ليتواني را شكست داد. وي در دور سوم نيز 7- صفر و 1- صفر چئول جئونگ از كره جنوبي را مغلوب کرد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت.

طاهري در مرحله نيمه نهايي جس سيلك از آمريكا را با نتايج 4- 2 و 1- صفر شكست داد و به ديدار فينال راه يافت. حريف وي در ديدار فينال زائور كابالوف از روسيه است که درنهايت وي به مدال نقره مسابقات دست يافت.

در وزن 74 كيلوگرم پيام بويري در دور نخست با نتايج 2- صفر و 3- صفر از سد اولدريش وارگا از چك گذشت اما در دور دوم و در يك كشتي نزديك با نتايج صفر- 1، 1- صفر و صفر- 1 مغلوب كازبك كيلوف از بلاروس شد اما با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال وي نيز به گروه بازنده‌ها رفت. وي در اين گروه در ديدار نخست تاكاهارو ناكامورا از ژاپن را با نتايج 4- 3 و 3- صفر شكست داد، سپس در ديدار دوم نيز با نتيجه 6- صفر و 1- صفر جردن اسپيلر از آمريكا را شكست داد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. حريف وي در ديدار رده‌بندي به مصاف عظمت كاستوبايف از قزاقستان مي‌رود. در اين وزن كشتي گيران بلاروس و گرجستان در ديدار فينال حضور دارند؛ بويري درنهايت مدال برنز را به خود اختصاص داد./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار