در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان که در کشور تایلند برگزار می شود رامين طاهري به رقابت فینال رسید و پیام بویری برای رسیدن به مدال برنز تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، رقابتهای جهانی کشتی فرنگی جوانان جهان در حالی در شهرر پاتاياي تايلند آغاز شد در وزن 50 كيلوگرم اشكان قلي كياني در دور نخست مقابل مراد بازاروف از آذربايجان با نتايج 1- صفر و 4- صفر شكست خورد اما با توجه به حضور اين كشتي‌گير در ديدار پاياني وي به گروه شانس مجدد رفت وي در گروه شانس مجدد با نتايج 4- صفر و 1- صفر از سد هيوك جئون از كره جنوبي گذشت.

اما بعلت حضور كشتي گير رژيم اشغالگر قدس در ديدار رده‌بندي اشكان قلي كياني مقابل تولگان كاراتاش از تركيه با نتايج صفر- 1، 2- صفر و صفر- 8 شكست خورد تا شانسي براي كسب مدال برنز نداشته باشد.

در وزن 60 كيلوگرم رامين طاهري پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتايج 1- صفر و 3- صفر راموس داجيس از ليتواني را شكست داد. وي در دور سوم نيز 7- صفر و 1- صفر چئول جئونگ از كره جنوبي را مغلوب کرد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت.

طاهري در مرحله نيمه نهايي جس سيلك از آمريكا را با نتايج 4- 2 و 1- صفر شكست داد و به ديدار فينال راه يافت. حريف وي در ديدار فينال زائور كابالوف از روسيه است.

در وزن 74 كيلوگرم پيام بويري در دور نخست با نتايج 2- صفر و 3- صفر از سد اولدريش وارگا از چك گذشت اما در دور دوم و در يك كشتي نزديك با نتايج صفر- 1، 1- صفر و صفر- 1 مغلوب كازبك كيلوف از بلاروس شد اما با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال وي نيز به گروه بازنده‌ها رفت. وي در اين گروه در ديدار نخست تاكاهارو ناكامورا از ژاپن را با نتايج 4- 3 و 3- صفر شكست داد، سپس در ديدار دوم نيز با نتيجه 6- صفر و 1- صفر جردن اسپيلر از آمريكا را شكست داد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. حريف وي در ديدار رده‌بندي به مصاف عظمت كاستوبايف از قزاقستان مي‌رود. در اين وزن كشتي گيران بلاروس و گرجستان در ديدار فينال حضور دارند.

همچنین در وزن 96 كيلوگرم سامان نوروزي در دور نخست با نتايج 7- صفر و 6- صفر از سد تتسويا تاناكا از ژاپن گذشت اما در دور دوم با نتايج مشابه 2 بر صفر مغلوب پتر اوهلر از آلمان شد و با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال وي نيز به گروه شانس مجدد رفت. نوروزي در اين گروه ابتدا با نتايج 1- صفر ، صفر- 2 و 1- صفر ونهائو شي از چين را شكست داد اما در ديدار بعد مقابل ياكوبي كاجايا از گرجستان با نتايج 1- صفر و 4- صفر شكست خورد و از دور رقابت ها كنار رفت. در اين وزن كشتي گيران آلمان و ليتواني به ديدار فينال راه يافتند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار