فرماندار شهرستان اردبیل گفت: افزایش روحیه تعاون و وحدت در جامعه ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ یوسف اكبری امروز در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان افزود: انقلاب ما به واسطه روحیه تعاون و وحدت پیروز شده و به پیشرفت های اقتصادی و علمی نائل آمده است.

وی گفت: تلاش دشمنان از ابتدای انقلاب تاكنون برای كاهش وحدت و تعاون در جامعه بوده كه در ابتدای انقلاب در قالب جنگ سرد بود و اكنون در قالب جنگ نرم و جنگ روانی و اقتصادی كشور و ملت ما را مورد تهاجم قرار داده است.

اکبری درخشش روحیه تعاون و وحدت در كشور و بین ملت را ناشی از ریشه و اعتقادات مذهبی و باورهای دینی عنوان كرد و افزود:هم اكنون وظیفه ما اعم از خواص و عوام تحقق تعاون در ابعاد مختلف اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی است.

فرماندار اردبیل در ادامه گفت: فعالان بخش اقتصادی نقش مهمی در پیروزی بر علیه دشمنان دارند و باید با فعالیت بیشتر و تقویت روحیه تعاون بر تهاجم نرم دشمنان و تحریم های اقتصادی فائق آیند.

وی با اشاره به قابلیت های استان اردبیل در زمینه های كشاورزی افزود: هم اكنون بیش از چهار هزار فارغ التحصیل رشته كشاورزی در استان وجود دارد كه این افراد می توانند با تشكیل تعاونی هایی به فعالیت های تولیدی كشاورزی بپردازند./س

برچسب ها: اردبیل ، تعاون ، و ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.