مدير عامل شهر جديد پرديس در باره هر گونه خريد و فروش مسکن مهر هشدار داد و‌ آن را غيرقانوني خواند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي هدايت در مصاحبه با راديو اقتصاد با اشاره به نام نويسي 85  هزار نفر از متقاضيان براي طرح جديد مسکن مهر که از 16 خرداد اغاز شده است ، گفت: ساخت 80 هزار واحد مسکوني هم آغاز شده است و متقاضيان حتما مراقب رفتار برخي مشاوران املاک  و آگهي  هاي فريبنده برخي روزنامه ها باشند تا گرفتار ضرر و زيان نشوند.

هدايت با بيان اين که مشاوران املاک متخف در اين زمينه به مراجع ذيربط معرفي شده اند ،  افزود: حدود 300 نفر از همکاران ما در حال پالايش اطلاعات متقاضيان هستند تا افراد واجد شرايط به طور دقيق برآورد شوند و از 20 هزار نفري  که تا کنون پايش اطلاعات و مدارک شده اند حدود 7 هزار نفر واجد شرايط افتتاح حساب هستند.

وي از همه شهروندان واجد شرايط و متقاضي خواست فقط از طريق مراجع رسمي که اعلام شده است براي نام نويسي اقدام کنند و بدانند که هدف دولت در طرح مسکن مهر کمک به خانه دار شدن افرادي است که فاقد مسکن هستند و دولت هم تسهيلات ويژه و ارزان را فقط به اين قشر اختصاص مي دهد و نمي توانند آن را بفروشند.

هدايت افزود : نام نويسي مسکن مهر همچنان ادامه دارد و متقاضيان منتظر اتفاقات خوبي در حوزه مسكن مهر باشند.

شهر جديد پرديس كه حدود 17 كيلومتر با شهر تهران فاصله دارد، از پُرمتقاضي ترين شهرهاي جديد كشور در طرح مسكن مهر محسوب مي شود.

در حال حاضر 60 هزار نفر در شهر جديد پرديس سكونت دارند كه بر اساس افق پيش بيني شده ، جمعيت شهر جديد ياد شده در 2 تا 3 سال آينده به 400 هزار نفر افزايش خواهد يافت.

همه واحدهاي مسكوني مهر در شهر جديد پرديس به شيوه صنعتي در حال ساخت هستند و همه ملاحظات و مطالعات مربوط به زلزله نيز در طراحي واحدهاي مسكوني مدنظر است.

بنابر اين گزارش مدارك لازم براي نام نويسي متقاضيان شامل شناسنامه متقاضي، همسر و افراد تحت تكفل وي به همراه كپي صفحه اول و دوم، كارت ملي متقاضي، همسر و افراد تحت تكفل وي به همراه كپي پشت و رو كارت، حكم كارگزيني متقاضي، سركوپن، گواهي مدرسه محل تحصيل فرزند متقاضي يا هر مدرك ديگر كه بتواند شرط حداقل 5 سال سابقه سكونت را احراز کند ، است.

متقاضيان براي دريافت مدارك مورد نياز و نشاني مراكز پستي‌ مي‌توانند به پايگاه اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي http://www.mrud.ir و پايگاه اطلاع رساني شهرجديد پرديس http://www.pardis-ntoir.gov.ir مراجعه و فرم هاي مربوط را دريافت کنند./عب
برچسب ها: خرید ، فروش ، مسکن ، هشدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار