مسئولان تيم استقلال در خصوص انتقاد ازچند بازيكن اين تيم با شرايط متفاوتي روبرو هستند زيرا از اين اتفاق رضايت ندارند و در خصوص شرايط بازيكنان اين تيم حساس شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، مسئولان تيم استقلال اعلام كردند كه از اين پس نبايد در خصوص عملكرد چند بازيكن اين تيم ناحق مسائلي مطرح شود كه تيم را تحت تاثير قرار دهد.

پيش از اين از شرايط هاشم بيك زاده و جواد نكونام انتقادات فراواني شد اما باشگاه استقلال اعلام كرده است كه در اين خصوص با منتقدان موافق نيست و اين حرف و حديث ها باعث شده است كه روحيه دو هافبك اين تيم كاهش يابد و همه چيز به ضرر استقلال پيش برود.

شايان ذكر است ، بنا به اعلام مسئولان استقلال بيك زاده و نكونام طبق آمار جزء برترين هاي تيم هستند.

*استقلال با پنج غايب تا ديدار با پيكان

اعضاي تيم استقلال به منظور آمادگي كامل و دور نشدن از شرايط بدن مناسب، سه بازي تداركاتي را در وقفه ليگ در نظر دارند اما امير قلعه نوعي كل تيمش را براي آمادگي كامل در اختيار ندارد.

گفتني است، آبي ها براي بازي با پيكان آماده مي شوند اما علاوه بر ملي پوشان اين تيم 5 غايب ديگر نيز در تمرينات و بازي هاي تداركاتي خود دارد كه اين موضوع باعث شده قلعه نوعي با شرايط متفاوت و بدون ياران اصلي اش براي بازي هفته هفتم آماده كند.

شايان ذكر است ، ميلاد ميداودي مجتبي جباري ،هاشم بيك زاده ، سياوش اكبرپور و خسرو حيدري 5 بازيكن مصدوم تيم استقلال هستند كه شرايط همراهي قلعه نوعي و حضور در تركيب اين تيم را تا بازي با پيكان ندارند./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار