اعضای تیم استقلال در خصوص لو رفتن ترکیب استقلال حرف و حدیث های بسیاری را مطرح کردند و با اینکه عنوان شده مسئولان و قلعه نوعی علاقه ای به مطرح کردن این بحث ندارند اما در باشگاه این موضوع بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از اعلام سرمربی استقلال مبنی بر لو رفتن ترکیب تیم از بین اعضای درونی تیم اعلام شد که یکی از اعضای باشگاه و معاونان مدیرعامل این اقدام را انجام داده است.
اما این اتفاق از سوی مسئولان تیم استقلال تکذیب شد و پس از بررسی های لازم مشخص شد که یکی از بازیکنان تیم استقلال چنین اقدامی را انجام داده است زیرا شرایط از سوی مسئولان به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت تا اعضای مسئول در باشگاه از  این اتفاق کنار برود.

شایان ذکر است، عنوان شده که بازیکن مورد نظر با یکی از دوستان خود خارج از تیم در خصوص شرایط استقلال گفتگو کرده و این موضوع به لو رفتن ترکیب تیم انجامیده است و در نهایت نیز دوست بازیکن مورد نظر این ترکیب را در رسانه ها مطرح کرده است تا مورد استفاه قرار بگیرد.

گفتنی است، مسئولان مدعی شدند که ترکیب استقلال از پیش از بازی مشخص بوده و این امر طبیعی است که برخی از آنان باخبر شوند اما اقدام انجام گرفته توسط مسئولان رد شده است و قرار شد که جلسه ای در این خصوص مطرح شود.

در این جلسه بازیکن مورد نظر به همراه امیرقلعه نوعی و مدیرعامل تیم حضور دارند تا در خصوص اتفاقات اخیر گفتگو کنند و در نهایت نیز به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند، این در حالی  است که قرار شده در خصوص نحوه همکاری این بازیکن در استقلال صحبت های لازم انجام شود./ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار