مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص شهرآورد گفت: من که شهرآوردی مشاهده نکردم بیشتر شرم آور بود تا شهرآورد.

حنیف عمران زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران وی در مورد برنامه های تعطیلات استقلال تهران اظهار داشت: ما امروز یک بازی دوستانه با پارسه تهران داریم و به احتمال زیاد یک سفر هم به مشهد برای بازی با ابومسلم برگزار خواهیم کرد که عواید این دیدار به زلزله زدگان آذربایجان می رسد.

وي افزود: به نظر من این همه وقفه در لیگ برتر به ضرر استقلال خواهد بود باید برنامه ریزی بهتری برای بازی های تیم سال صورت بگیرد.

 *قلعه نوعی: من علت توجه رسانه ها را به نکونام نمی دانم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: این بازیکن چه گاهی کرده تصمیم گرفته در ایران ادامه فوتبال بدهد از زمانی که این بازیکن با استقلال قرارداد بست هجمه عظیمی از حواشی برایش به وجود آمده است.

امیر قلعه نوعی در مورد غیر قانونی بودن قرارداد نکوونام اظهار داشت: به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد این بازیکن خارجی محسوب می شده و ما به هنگام قرارداد نکونام تمام جوانب را سنجیده بودیم.

وي در مورد بازی دوستانه با ابومسلم اظهار داشت: این یک حرکت زیبا از خداداد عزیزی است که تلاش دارد یک بازی خیرخواهانه برای زلزله زدگان انجام بدهد و امیدوارم بازی خوبی شود و استادیوم پر از تماشاگر شود.

  *حسینی: قلعه نوعی حساب ویژه ای روی من دارد

مدافع تیم استقلال تهران در خصوص بازی نکردن او در دربی اظهار داشت: این موضوع را باید کادر فنی بپرسید اما مصدومیت من بر طرف شده است تمام تلاش خود را می کنم فیکس باشم.

امیر قلعه نوعی به من اعتقاد دارد و حساب ویژه ای من باز کرده است. امیدوارم در بازی های آینده در ترکیب استقلال قرار بگیریم و میثم حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این وقفه در لیگ برتر به ضد تیم هایی خواهد بود که نیاز به کسب امتیاز دارند باید برنامه های تیم ملی را مطابقت داد با باشگاه تا هم لیگ خوبی داشته باشیم هم تیم ملی قوی در اختیار کی روشی بگذارم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار