برگزاری باشکوه اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران غرب را ناامید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با بیان اینکه غرب به خصوص آمریکا و صهیونیست برای شکست ایران در برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران کارشکنی های زیادی کردندگفت:آنها درگام اول به دنبال عدم برگزاری و در گام دوم به دنبال عدم حضور سران و کم رنگ کردن اجلاس بودند.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه عظمت برگزاری اجلاس در تهران در طول تاریخ جنبش عدم تعهد بی سابقه است افزود:حضورسران و نمایندگان 120 کشور عضو به خصوص رئیس جمهور مصر، نخست وزیر هند و دبیرکل سازمان ملل بیانگر قدرت سیاسی و دیپلماسی قوی ایران است.

وی در بخشی از صحبتهای خود با بیان اینکه دشمنان به دنبال تحریک برخی از عوامل داخلی برای کارشکنی و راه اندازی تجمع در زمان برگزاری اجلاس نیز بودند تصریح کرد: در حالی که غرب به دنبال منزوی کردن ایران بودند با عملکرد مثبت کشورمان در برگزاری اجلاس تمام نقشه های شومشان نقش بر آب شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ،بیانات مقام معظم رهبری در جمع سران اجلاس را مهمترین منشور برای جنبش دانست و افزود: برخلاف تشکیلات انحصاری، سنتی و معیوب سازمان ملل این جنبش می تواند با طراحی دقیق دنیای نوین را طراحی کند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه اعتراف برخی از رسانه های غربی درباره پیروزی ایران در برگزاری اجلاس گفت: درحالی که غرب سنگین ترین تحریم ها را بر علیه کشورمان وارد کرد برگزاری اجلاس به این بزرگی تنها با عنایت الهی و امداد غربی امکان پذیر شد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه مناطق سیل زده میاندورود در سیل هفته قبل باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار بگیرد درباره مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی نیزافزود:سپاه کربلای مازندران برای ساخت 100 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده هریس اعلام آمادگی کرد./س

برچسب ها: ناامدی ، غرب ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.