استاندارقم توسعه دانش پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی را از اهداف و برنامه های مهم استان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، پیریایی در دیدار با رئیس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اهمیت مقوله آموزش و دانش پزشکی در رشد و توسعه سایر بخش های بهداشت و درمان جامعه گفت: در دولت های نهم و دهم گام مثبتی در زمینه ارتقا علوم پزشکی و ایجاد رشته های جدید صورت گرفته است که ظرفیت گسترش این رشته ها وجود دارد.
وی بابیان اینکه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دارای پتانسیل و ظرفیت خوبی در زمینه اجرای موفق طرح ها و برنامه های آموزشی و گسترش خدمات بهداشتی و درمانی است افزود: تدوین سند آمایش آموزش عالی استان و ارائه آن به مسوولان در ساماندهی و رشد همه علوم بویژه پزشکی نقش موثری خواهد داشت.
استاندار با تاکید بر اینکه توسعه دانش پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی از اهداف و برنامه های اساسی استان تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد خبرهای خوبی در این زمینه و توسعه چشمگیر این بخش خواهیم بود .
پیریایی اجرای 5 طرح همرانی در دولت نهم و 40 طرح عمرانی در دولت دهم را گامی مثبت در جهت ایجاد امکانات و افزایش سطح خدمات دانست و گفت: این اقدمات و خدمات دولت باید به آحاد مردم اطلاع رسانی شود.
وی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی را از وزرای پرتلاش دولت معرفی کرد و گفت: با عزم و پشتکار خانم دکتر دستجردی اجرای طرح ها و برنامه های حوزه سلامت شتاب بیشتری گرفته است.
استاندار با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای سفر هیئت دولت به استان در آینده نزدیک از رئیس ومسوولان دانشگاه علوم پزشکی خواست طرح ها و برنامه های پیشنهادی خود را برای ارائه به مسوولان مربوط آماده کنند.
پیریایی همچنین از آمادگی برای تجلیل از دانشجویان و کارمندان برتر دانشگاه علوم پزشکی که در دولت نهم و دهم، جلسه مشترک با خیرین حوزه سلامت و اختصاص یک روزکامل از برنامه ها جهت بررسی ابعاد مختلف حوزه سلامت با حضور مسوولان مربوطه خبر داد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.