تمرینات تیم ملی فوتبال زیر 22 سال از صبح امروز زیر نظر کادر فنی در دهکده ورزشی چهارباغ کرج آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ ایمان صادقی و محمد امین حاج محمدی از ملوان، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی از نفت تهران، احمد زنده روح از مس کرمان، کاوه رضایی و میلاد غریبی از سایپا کرج، محسن مسلمان و پیام صادقیان از ذوب آهن،محمد علیزاده از راه آهن، شهاب کرمی از فولاد خوزستان، بابا محمدی،سعید لطفی از صبا قم، محمد خانزاده از تيم فوتبال پرسپولیس تهران، هادی محمدی از داماش گیلان، میلاد فیاض بخش از ایران جوان بوشهر، سید حسین حسینی از استقلال تهران و شهریار شیروند از گسترش فولاد تبریز نفراتی هستند خود را به کادر فنی در دهکده ورزشی چهارباغ کرج معرفی کردند.

ملی پوشان از صبح امروز برای رقابت با تیم ملی سوریه تمرینات خود را آغاز می کنند.

تیم ملی زیر22 سال طی روزهای 14 و 17 شهریورماه میزبان تیم ملی زیر22 سال سوریه در ورزشگاه انقلاب کرج خواهد بود.

دیدار اول این دو تیم ساعت 18 سه شنبه 14 شهریور و بازی دوم این دو تیم روز جمعه 17 شهریور ساعت 18 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

منصوریان-سرمربی تیم ملی زیر 22 سال در خصوص دعوت از دو بازیکن به ترکیب تیم ملی گفت: از لیست دعوت شده که هفته گذشته اعلام کردیم متاسفانه یعقوب کریمی و وحید اسماعیل بیگی به دلیل مصدومیت در تمرینات باشگاهی خود نمی توانند ما را همراهی کنند و همچنین حسین کیانی از باشگاه سایپا شمال در تمرین بعدازظهر دیروز تیم ملی دچار آسیب دیدگی جزئی شده که به صلاحدید کادر پزشکی تیم ملی به این بازیکن استراحت دادیم.

جایگزین این 3 ملی پوش، دو بازیکن دیگر هستند که به اردوی تیم ملی ملحق می شوند. اولین ملی پوش بابا محمدی است که بعد از ظهر دیروز وارد اردو شد و مشخصات بازیکن دیگر عصر امروز از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار