با توجه به اينكه امروز 12 شهريور به چهارمين روز رقابت هاي پارالمپيك 2012 رسيده ايم که ورزشكاران ايراني در چهار رشته به رقابت با حريفان خود مي پردازند.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در رشته دو و ميداني ماده پرتاب ديسك، مهرداد كرم زاده در ساعت 15:10 دقيقه به ميدان مي رود؛ در رشته فوتبال 5 نفره، ايران با اسپانيا در ساعت 17 به مقابله مي پردازد؛ در رشته گلبال، ايران در برابر كره جنوبي حاضر خواهد شد كه اين ديدار در ساعت 17:15 دقيقه برگزار مي شود و در نهايت در رشته وزنه برداري 67/5 كيلو گرم روح اله رستمي در ساعت 18:30 دقيقه به زير وزنه مي رود.

گفتني است: تيم فوتبال پنج نفره كشورمان امروز 12 شهريور در حالي به مصاف حريف خود يعني اسپانيا مي رود كه در ديدار نخست برابر آرژانتين بازي را با نتيجه 2 بر صفر به حريف خود واگذار كرد و تيم گلبال كشورمان در باز يهاي  پارالمپيك در ديدار بعدي خود به مصاف كره جنوبي مي رود و اين در حاليست كه گلبال ايران در بازي هاي نخست خود در برابر چين و كانادا نتايج خوبي را بدست آورد.
 
لازم به ذكر است: كاروان ايران در جدول رده بندي توزيع مدال ها با كسب سه مدال طلا و يك برنز توانسته جايگاه سيزدهمي را از آن خود كند و كشور هاي چين، استراليا و انگليس جايگاه هاي اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسین گله داری
۲۱:۱۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
سلام سایت زیبایی دارید اگر میشه برنامه دقیق با ساعات دقیق مسابقات پارالمپیک را روی سایت بگزارید...
آخرین اخبار