تنها 10‌ درصد صنایع در استان در نقطه سر به سر یا بالاتر قرار دارند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: رمضان بهرامی در نشست فعالان اقتصادی، مدیران عامل بانک‎ها و کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در شرکت شهرک‎های صنعتی آق‎قلا برگزار شد با بیان این که هم اکنون در مقطع حساسی از بخش صنعت و تولید به سر می‎بریم گفت : در این شرایط هر بخشنامه و دستورالعملی که صادر می شود باید تسهیل کننده تولید باشد اما گاهی تبصره‎ها قانون را دور می‎زند و گاهی نیز ناکارآمد بودن مدل‎های قبلی قانون در این راستا مشکلاتی را در بخش صنعت به وجود می‎آورد.

وی نظارت بر قوانین را از مکانیزم‎های مؤثر در پیشرفت و ایجاد عدالت برشمرد و گفت : صدور بخشنامه ها و لغو آن پس از مدتی ، تنها آسیب را متوجه بخش صنعت کشور می کند.

بهرامی پیشنهاد کرد : برای حل مشکلات پیش روی صنعت کارگروه تخصصی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان تشکیل شود تا با مصلحت اندیشی زمینه حل مشکلاتی که در رفع آن در استان ها ممکن است را فراهم سازد.

وی با تاکید بر این که در اجرای قانون، سخنان مقام معظم رهبری باید فصل‎الخطاب همه باشد تصریح کرد: اجرای کامل قانون می تواند سبب پیشرفت در کار شود.

وی با بیانم این که امروز تنها 10 درصد واحد های صنعتی استان در نقطه سربسر و بالاتر قرار دارند گفت : بقیه صنایع استان زیر این نقطه قرار دارند که این امر سبب تعطیلی و یا نیمه فعال شدن این واحد ها در استان شده است که رفع مشکل این واحد ها، کمک دولت را می طلبد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.