با اين ماشين هر روز حداقل 300 متر مربع جاده را سنگفرش مي شود.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، سنگفرش کردن یک خیابان که هر سنگ آن باید با دست در جای خود قرار گیرد کاری زمان بر و برای کارگران طاقت فرساست که با زانو و کمر آسیب می‌زند.


یک شرکت هلندی از طريق این دستگاه عجیب که ببر سنگ(
Tiger Stone) نامیده شده، عملیات ساخت سنگفرش با الگوي مورد نظر تنها با به كارگرفتن 2 یا سه کارگر ماهر با حداقل آلودگي صوتي به سادگی و با سرعت بالا و بدون ایجاد مشکلات جسمی برای کارگران به پیش می‌برد.


روند كار دستگاه ببر سنگ (Tiger Stone) به اين صورت است پس از زیرسازی مسير از طريق اين دستگاه  پس از شار‍ژ دستگاه با مصالح مورد نظر از طريق کارگر ، دستگاه الگوی مورد نظر سنگفرش را می‌چیند و با حركت آرام در مسير و البته با سرعت بسیار بیشتر از انسان، سنگ‌ها را بر خیابان نقش می‌کند.




با به كارگيري اين دستگاه تنها با دو اپراتور در هر روز حداقل 300 متر (3229 فوت مربع) مربع جاده را سنگفرش مي شود، در حالی در روند معمول اين ميزان به  75 و 100 متر كاهش مي يابد.

                                                       

اين ماشين با چهار، پنج و شش متر (13، 16 و 20 فوت) عرض، و با قيمت 81.485 تا 108.655 دلار عرضه مي شود كه نسخه هاي ديگر اين ماشين با ابعاد كوچكتر براي مسير باغ ها و ...  نيز وجود دارد.

 

برچسب ها: سنگفرش ، نقش ، اقتصادی ، خیابان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار