یک گروه سلفی مسئولیت شلیک دو فروند راکت از غزه به مناطق صهیونیست نشین در جنوب فلسطین اشغالی را به عهده گرفت .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ گروه سلفی « مجلس شورای مجاهدین در بیت المقدس » اعلام کرد در پاسخ به « تشدید عملیات خودخواهانه یهودیان » به ویژه آمادگی شهرک نشینیان برای « افتتاح مراسم میگساری در یکی از مساجد بئر السبع» در جنوب اسرائیل به شلیک این راکتها اقدام کرده است . 

لوبا سمری سخنگوی اسرائیلی گفت :« یک فروند راکت صبح امروز به خانه ای در شهر سدیروت اصابت و خساراتی به سقف آن وارد کرد اما به کسی آسیب نرسید فقط یکی از ساکنان این خانه به علت آنکه شوکه شده بود به بیمارستان منتقل شد ». 

وی افزود راکت دیگری از غزه شلیک شد اما مکان اصابت آن فورا مشخص نشد.این گروه سلفی نزدیک به القاعده اعلام کرد: « صبح امروز در پاسخ به حملات یهودیان و در چارچوب عملیات پاسخ شیران با دو فروند راکت شهرک یهودی نشین سدیروت هدف قرار گرفت ».

این گروه افزود: « اسرائیل دشمن ترسویی است که فقط زبان زور را می فهمد . این حملات در پاسخ به تشدید عملیات قلدرمابانه و عربده کشی یهودیان صورت گرفت که هر روز علیه مقدسات ، حرمتها و آبروی ما عربده کشی می کنند و شهرک نشینیان برای افتتاح مراسم میگساری در یکی از مساجد بئر السبع آماده می شوند ».

از طرف دیگر مرکز حقوق اقلیت عربی در اسرائیل نیمه اوت به مسئولان اسرائیلی پیام داد و از آنها خواست جلوی برگزاری مراسم میگساری را مسجد بزرگ تاریخی شهر بئر السبع بگیرند. 
برچسب ها: سلفی ، راکت ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار