سرپرست كميته آبهاي آرام:

نمي‌توانيم همه مربيان خارجي را نگه داريم!/ فعاليت آكادمي ملي از سر گرفته مي‌شود

سرپرست كميته آبهاي آرام گفت: با توجه به عدم برپايي اردوهاي آماده سازي نمي‌توانيم تمام مربيان خارجي را در ايران نگه داريم.

مسعود مهدوي نيا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به بحث رقابت‌هاي المپيك لندن و فرا رسيدن ماه مبارك رمضان امكان برپايي اردوهاي آماده سازي وجود نداشت به همين دليل ما تصميم گرفتيم پس از برگزاري مسابقات قهرمان كشوري و انتخابي تيم‌هاي ملي اردوهاي آماده سازي را از مهرماه برپا كنيم.

وي گفت: با توجه به اينكه سال آينده قايقرانان كشورمان بايد در كاپ‌هاي جهاني حضور پيدا كنند به همين دليل ما در نظر داريم تا پيش از سردشدن هوا تمرينات تيم‌هاي ملي را از سر بگيريم و اينكه اردويي تعطيل شده باشد صحت ندارد.

مهدوي نيا افزود: با توجه به اينكه در حال حاضر تمرينات تيم ملي از سرگرفته نشده به همين دليل ما تصميم گرفتيم مربي مجارستاني را به كشورش بازگردانم و در صورتيكه كميته تخصصي تصميم به فعاليت مجدد وي در تيم ملي بگيرند بار ديگر از وي دعوت به همكاري مي‌كنيم.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه در حال حاضر تمرينات تيم ملي بر پا نشده است به همين دليل ما نمي‌توانيم اين مربيان را  در كشور نگه داريم همچنين هدف اصلي ما جذب مربيان سطح بالا است به همين دليل ما در نظر داريم با استفاده از بهترين‌ها دانش روز اين رشته را در كشور استفاده كنيم.

وي در خصوص آغاز فعاليت مجدد آكادمي ملي قايقراني گفت: با توجه به تغيير و تحولات ايجاد شده در فدراسيون قايقراني امكان استفاده از آكادمي ملي قايقراني وجود نداشت و پس از آن نيز رياست فدراسيون مشخص شد و به همين دليل در نظر داريم از اين پس روند گذشته را ادامه دهيم و اينكه ديگر از اين محل استفاده نكنيم صحت ندارد و همچنين به دليل اينكه هدف ما استعداد يابي و جذب قايقران برتر سراسر كشور است آكادمي ملي قايقراني مي‌تواند در اين خصوص كمك بزرگي به ما خواهد كرد./lp

برچسب ها: ورزش ، آب ، آرام ، شنا ، قایق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار