رئيس سابق كميته روئينگ گفت: متاسفانه برخي مسئولان ورزش كشور با سرپوش گذاشتن بر واقعيت ها صداقت را از كار خود كنار مي گذارند.

 

عمران پور عسگر پرست در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، افزود: در زمان رياست احمد دنيا مالي "ليوچيني " هدايت قايقرانان روئينگ كشورمان را بر عهده داشت كه به دليل مشكل شخصي براي ادامه فعاليت به كشورش بازگشت و در آن زمان ما تمام مطالبات وي را پرداخت كرديم و اينكه گفته مي شود از آن زمان تا كنون اين مبالغ پرداخت نشده است به هيچ وجه صحت ندارد.

وي تصريح کرد: زمانيكه مربيان حرفه اي قصد فعاليت در كشوري را دارند پيش از حضور در آن تيم اطلاعات زيادي را جمع آوري مي كنند تا از شرايط مطلوب براي حضور در يك تيم خارجي مطمئن شوند به همين دليل ما به تمام تعهدات خود عمل كرديم.

وي تصريح كرد: همچنين در رشته آبهاي آرام نيز 2 مربي براي فعاليت در بخش آقايان و بانوان به خدمت گرفته شد كه هدف اصلي فدراسيون استفاده از آن ها براي حضور در بازيهاي آسيايي 2014 كره جنوبي بود و درحال حاضر مسئولان فعلي فدراسيون قصد دارند تا به مرور اين مربيان را كنار بگذارند اين در حالي است كه مربيان خارجي آب هاي آرام بسيار حرفه اي هستند به همين دليل كنار گذاشتن آنها كار اشتباهي بود.

وي خاطرنشان كرد: "ليو" مربي چيني روئينگ در آن زمان بسيار خوب مديريت كرد به طوريكه محسن شادي پس از بازيهاي آسيايي گوانگ جو در مسابقات جهاني 2009 و 2010 عنوان قهرماني را از آن حود كرد اما متاسفانه وي در رقابت هاي المپيك عملكرد ضعيفي داشت كه با وجود گذشت سال از برگزاري رقابت هاي المپيك پكن وي تنها 2 پله صعود داشت و اتفاقات پيش از المپيك باعث شد تا وي نتواند آن طور كه پيش بيني مي شد ظاهر شود و همچنين براي المپيك 2016 برزيل پيش بيني كسب مدال داشتيم اما با توجه به نامه كميته بين المللي (IOC) و حواشي بوجود آمده شرايط نامناسبي در ورزش كشور پيش آمد.

رئيس سابق كميته روئينگ اظهار داشت: با وجود اينكه شرايط بحراني ورزش كشور و همچنين بحث تعليق فدراسيون همچنان وجود دارد و نمي توان منكر آن شد اما متاسفانه برخي مسئولان ورزش به دنبال اين هستند كه با پوشاندن حقايق صداقت را كنار بگذارند البته اين احتمال وجود دارد كه ورزشكاران رشته روئينگ نيز از حضور در مسابقات محروم شوند و مشخص نيست چه آينده اي در انتظار ورزش كشور است.

وي گفت: متاسفانه برخي افرادي كه در حال حاضر سر رشته امور را به دست گرفته اند كاميابي در رشته هاي مربوطه را به عملكرد خود معطوف مي دانند و فراموش كرده اند اگر موفقيتي حاصل شده مربوط به زحمات همه بوده است و در حال حاضر نيز به دليل لجبازي ناخودآگاه ورزش كشور را به مرحله نابودي مي كشند./ق

برچسب ها: روئینگ ، مسئولان ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار