فرماندار شهرستان دماوند گفت: برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها، برگ برنده ایران اسلامی در عرصه های دیپلماتیک و بین الملل است.

علیرضا قاسمی فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران، اظهار داشت: این اجلاس پس از مجمع عمومی سازمان ملل متحد، یکی از سازمان های بزرگ بین المللی است که حدود 120کشورعضو آن هستند و علاوه بر آن، ده ها سازمان و نهاد بین المللی و کشورهای میهمان و ناظر در آن حضور دارند.

وی گفت: برگزاری این کنفرانس در چنین شرایطی، خنثی کننده تمامی تبلیغات مسموم و سهمگینی است که دشمنان طی سنوات گذشته تاکنون بر ایران اسلامی روا داشته اند.

فرماندار دماوند با اشاره به حضور کارشناسان ارشد در اجلاس غیرمتعهدها در کشور، خاطرنشان کرد: فضای موجود کشور و آنچه در بدو ورود با آن مواجه شده بودند به هیچ عنوان برایشان قابل تصور نبود، چرا که دشمنان تصویر یک کشور عقب مانده، فاقد هر گونه زیرساخت و فضایی غیر قابل تصور را در اذهان آنان ایجاد کرده بودند.

وی با بیان اینکه این کنفرانس در سه سطح کارشناسان، وزرای امور خارجه و سران کشورها برگزار می شود، افزود: برخی کارشناسان خارجی از فضای موجود فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، راه های دسترسی موجود و وضعیت پایتخت ابراز تعجب کرده و آن را با شهرهای بزرگ و توسعه یافته ای نظیر پاریس قیاس کردند که مایه مباهات نظام اسلامی است.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: به رغم شرایط صعب و سختی که طی آن دشمنان تنگناهای زیادی را برای نظام اسلامی ایجاد کرده اند، دولتمردان لحظه ای از تلاش و کوشش دریغ ننموده و شبانه روز وقت خود را صرف خدمت و خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان دماوند، اذعان داشت: فقط بخش کوچکی از خدمات دولت مهرورز و عدالت محور در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است و ان شاء الله در فرصت یک ساله باقی مانده تا پایان کار دولت، با تلاش وافر پروژه ها و برنامه های بسیاری به ثمر خواهد نشست.

فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: بحمدالله و با تلاش کارگزاران خدوم نظام، 62 پروژه با اعتباری در حدود 60 میلیارد تومان در هفته دولت در سطح منطقه به بهره برداری رسید که جای تقدیر و تشکر فراوان از تمامی دست اندرکاران امر دارد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.