فرماندار شهرستان سرعین گفت: از ابتدای امسال تاکنون براساس آخرین آمار سازمان میراث فرهنگی بیش از 9 میلیون مسافر و گردشگر داخلی و خارجی به قطب گردشگری کشور سرعین وارد شدند.

به گزارش خبرنتگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کاظم دبیر همزمان با هفته دولت افزود: در شهرستان سرعین در ایام هفته دولت 9 طرح با 10 میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری افتتاح شده که بخشی از آنها در توسعه و رونق گردشگری بسیار موثر بوده است.

وی از حل مشکل فشار آب پایین سرعین با راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ و تقویت آن خبر داد و گفت: این ایستگاه به جای فعالیت با یک پمپ هم اکنون به سه پمپ کار تصفیه و آبرسانی را انجام می‌دهد تا مشکل افت فشار آب سرعین و گلایه برخی از مسافران و میهمانان برطرف شود.

دبیر افزود: سرعین میزبان میلیون‌ها گردشگر و مسافر در طول سال است که در تامین زیر‌ساخت‌های آن اقدامات خوبی انجام شده که چهاربانده شدن مسیر تردد در این محور یکی از نمود‌های ظاهری توسعه سرعین است.

وی حل مشکل آب شرب، توسعه کمپینگ‌ و مسائل عمرانی و بخداشتی را از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توصیف کرد و گفت: به توصیف ریاست جمهوری سرعین از زیباترین شهرهای کشو راست و ما با دو هدف‌گذاری فعالیت‌هایمان را در سرعین انسجام داده و به رو جلو برده‌ایم.

فرماندار سرعین یکی از هدف‌گذاری‌ها را افزایش مدت اقامت مسافران تا دو روز اعلام کرد و افزود:‌ در قالب 63 برنامه طرح توسعه سرعین را مدنظر قرار دادیم به طوری که تاکنون 25 برنامه اجرایی شده است./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.