رئیس شبکه بهداشت و درمان شهریار از اختصاص اعتبارات ملی برای تجهیز بیمارستان امام خمینی خبر داد و گفت: کار مشاوره اولیه و پیگیری اختصاص بودجه این بیمارستان انجام شده است.

دکتر واشانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهریار با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر اقدامات اساسی جهت رفت نیازهای درمانی و مردم شهریار صورت گرفته به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: امسال اعتبارت ملی جهت ساخت و ساز بیمارستان نیمه کاره امام خمینی شهرستان شهریار مصوب و به کمیسیون 215 فرستاده شده که کارهای مشاوره اولیه و پیگیری اختصاص بودجه در سال اول برای ساخت و ساز بیمارستان انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه بحث مراکز درمانی شهریار یک مساله اساسی و مهم است اذعان داشت: عدم تناسب امکانات بهداشتی موجود با جمعیت روبه رشد این شهرستان مشکلات متعددی را بوجود آورده است بطوری که روز به روز نیازها نسبت به امکانات رشد بیشتری دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهریار با مراجعه شهروندان ملارد و قدس را به بیمارستان امام سجاد و تامین اجتماعی شهریار عنوان کرد و بیان داشت: بیمارستان های سجاد و تامین اجتماعی شهریار خدمات درمانی را به یک میلیون و 250 هزار نفر جمعیت این شهرستان ارائه می کنند که به ازای هر 4200 نفر یک تخت بیمارستانی وجود دارد.

وی تصریح کرد: حدود 3 تا 4 برابر مراجعه بیش از حد معمول را به بیمارستان امام سجاد و تامین اجتماعی شهریار داریم که این امر باعث استهلاک زیاد کادر پزشکی و فضای موجود می شود که در نهایت شاهد نارضایتی مردم خواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های انجام شده علاوه بر تخصیص اعتبارات برای ساخت و ساز بیمارستان 300 تختخوابی امام خمینی طی یکسال آینده شاهد تکمیل و توسعه بیمارستان سجاد به بخش های نوزادان اطفال، مرکز تصویر برداری، LCU و CCU خواهیم بود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار