عضو کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از قضاوت داوران مازندرانی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا حسین‌زاده امروز در شهرستان ساری بیان داشت: هفته هفتم این رقابت‌ها که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفتم و هشتم شهریور برگزار می‌شود، از سوی کمیته داوران فدراسیون دو داور و دو نماینده داوری و فدراسیون از مازندران حضور دارند.

وی گفت: در بازی دو تیم نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان که در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود، اشکان خورشیدی از داوران مازندران به عنوان داور وسط قضاوت این بازی مهم را بر عهده دارد.

حسین‌زاده افزود: در کنار قضاوت خورشیدی به عنوان داور وسط رضا عادل از مازندران به عنوان داور چهارم در بازی نفت تهران و ذوب آهن اصفهان نیز حضور دارد.

عضو کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران در ادامه از حضور نماینده داوری و فدراسیون از مازندران در این هفته خبر داد و یادآور شد: غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال مازندران به عنوان ناظر داوری فدراسیون شهرآورد مهم بازی دو تیم داماش گیلان و ملوان بندرانزلی که در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می‌شود را بر عهده دارد.

وی همچنین از حضور ناظر فدراسیون از مازندران در این هفته خبر داد و افزود: غلامحسین بهنیا نیز از به عنوان ناظر بازی از سوی فدراسیون در دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و فجر شهید سپاسی شیراز که در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود نیز حضور دارد.

حسین‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در فصل جاری لیگ برتر و لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور حدود 10 داور وسط، کمک و ناظر از مازندران فوتبال کشور را قضاوت می‌کنند./ج1

برچسب ها: ساری ، فوتبال ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.