جوانان انقلاب چهاردهم فوريه در بحرين از آغاز هفته جديدي از فعاليت هاي خود با شعار «هفته پايبندي به دفاع مقدس» خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ، انقلابيون بحرين دور جديدي از فعاليت هاي خود را با عنوان پايبندي به دفاع مقدس آغاز مي کنند.
از سوي ديگر شهرها و روستاهاي مختلف بحرين ديروز شاهد برپايي تظاهرات در حمايت از اسرا و بازداشت شدگان در زندان هاي رژيم آل خليفه بود.
شرکت کنندگان در اين تظاهرات بر ادامه تحرکات مردمي تا تحقق خواسته هاي مشروع تاکيد کردند.
" علي الموسوي " گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين باره با اشاره به اين که اين تظاهرات با شعار «روز اسرا» برگزار شد افزود: تظاهرکنندگان تاکيد کردند بازداشت انقلابيون باعث توقف انقلاب و درخواست آزادي و استقلال و رهايي از حکومت خانوادگي نخواهد شد. شرکت کنندگان همچنين خواستار آزادي زنان بازداشت شده در زندان ها و نيز آزادي همه رهبران مخالفان که در زندان ها به سر مي برند شدند.
در ادامه گزارش آمده است: برگزاري اين تظاهرات با يورش نيروهاي رژيم آل خليفه به بيش از سيزده منطقه براي سرکوب تظاهرکنندگان همراه بود که جزيره ستره، دارکليب، نويدرات، کوره، سنابس، نعيم، کرانه، الدير، البلاد القديم، العکر، المقشع و کرباباد از جمله اين مناطق به شمار مي رود.
نيروهاي رژيم آل خليفه در ادامه شيوه هاي سرکوبگرانه خود از گازهاي سمي و اشک آور براي سرکوب تظاهرکنندگان استفاده کردند. شليک اينگونه گازها به منازل و مناطق مسکوني بسياري از شهروندان را با مشکلات تنفسي روبرو کرد. از سوي ديگر با توجه به اين که رژيم آل خليفه بيمارستان ها را نظامي کرده است زخمي ها از بيم بازداشت شدن از مراجعه به بيمارستان ها براي درمان خودداري مي کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار