فرهنگ و مفاهیم قرآن را باید برای نسل جوان و جامعه گسترش داد .

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوازدهمین دوره مسابقات قران خواهران شاغل و خانواده های کارکنان پایور ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه قرآن کتاب هدایت و بهترین راه رسیدن به سعادت و جاودانگی است گفت : ترویج فرهنگ قرآنی و توسعه فعالیت های قرآنی در کشور باید با هدف ارتقاء سطح آموزش به نسل جوان انجام گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه مفاهیم قرآن باید در همه ابعاد جامعه گسترش داده شود افزود : قرآن تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی است و در برانگیختن اندیشه ها به سمت تولید علم و دانش نقش بسزایی ایفا کرده و در عرصه های علمی و هسته ای نیز به برکت آموزه های فرهنگ قرآنی در جوانان تحصیل کرده شاهد موفقیت چشمگیری بوده ایم .

وی تصریح کرد یکی از وظایف اصلی همه مسئولان توسعه فعالیت های قرآنی و آموزه های دینی در نسل جوان و جامعه است .

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش نیز گفت : این مسابقات با شرکت 300 نفر از سراسر کشور 3 شهریور بمدت 3 روز به میزبانی نیروی زمینی ارتش در پلاژ ارتش در ساری برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین وفا افزود : شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته های حفظ / قرائت و مفاهیم و ترجمه و تفسیر قرآن کریم با هم به رقابت پرداختند که در پایان به 105 نفر از منتخبان هدایا و لوح تقدیر اهدا شد ./س

برچسب ها: ترویج ، فرهنگ ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.