جشنواره رضوي تا به امروز نتوانسته آثاري را كه در خور شأن حضرت است را به نمايش بگذارد و بايد بهتر از قبل به فعاليت خود ادامه دهد.

علي قوي تن،كارگردان سينما در خصوص برگزاري جشنواره رضوي به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:متاسفانه جشنواره رضوي تا به امروز نتوانسته حق مطلب را آن طور كه شايسته آستان قدس رضوي ا ست را ادا كند.
وي افزود:زماني كه يك جشنواره با اهداف و سياست‌هايي برگزار مي‌شود بايد در جهت حمايت فيلمسازان هم قدمي بردارند تا اين حمايت‌ها انگيزه‌اي براي فيلم‌سازان در جهت توليد آثاري ارزشمند و در خور حضرت شود.
وي تصريح كرد:‌امروزه جشنواره‌ها تبديل شده به يك عرصه نمايش كه اين خود باعث تأسف است.
قوي تن درخصوص نحوه ارائه جوايز گفت:بهتر است زماني كه يك فيلم برگزيده ميشود علاوه بر جوايزي كه به فيلم و گروه سازنده‌ايش تعلق مي‌گيرد در خصوص اكران آن فيلم هم حمايت‌هايي صورت گيرد تا گوشه‌اي از هزينه‌اي كه گروه در جهت توليد آن كرده‌اند  جبران شود.
وي افزود: البته بايد بگويم كه هدايايي كه به گروه تعلق مي‌گيرد به آنها داده نمي‌شود،من در خصوص ساخت فيلم سينمايي "پرواز بادبادكها"‌سفر حج عمره هديه گرفتم كه متاسفانه پس از گذشت يك سال هنوز به دستم نرسيده و پاسخ مناسبي در اين خصوص به من داده نشده است.
وي اظهار داشت:مسئولان بايد بيشتر از پيش ما فيلمسازان را حمايت كنند و از روند كاريمان به لحاظ مالي با اطلاع شوند و كمك‌هاي خودشان را از ما دريغ نكنند.
وي خاطرنشان كرد:جشنواره رضوي تا به امروز موفقيت آميز نبوده و اميدوارم امسال بتواند از عهده آن به خوبي برآيد./ه

برچسب ها: جشنواره ، رضوی ، باید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار