مسعود نجابتی طی حكمی از سوی محمد حمزه زاده، معاون هنری و رئیس جشنواره های حوزه هنری به عنوان دبیر هنری هفتمین سوگواره هنر عاشورایی منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری حوزه هنری، در این حكم آمده است: با توجه به تجربه، دانش و تخصص جنابعالی و بنا به پیشنهاد مدیر مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری، به عنوان دبیر هنری هفتمین سوگواره هنر عاشورایی منصوب می‌شوید.

 مسعود نجابتی متولد ۱۳۴۶ تهران و كارشناس ارشد رشته گرافیك، از دانشگاه هنر فارغ التحصیل است. تدریس گرافیك و تایپوگرافیك از سال 1385، برپایی نمایشگاه های داخلی و خارجی، عضو انجمن تایپوگرافی و انجمن خوشنویسان ایران، تألیف كتاب خط در گرافیك از جمله سوابق هنری این استاد هنرمند است.

این سوگواره در بخش‌هایی همچون پوستر و تصویر سازی به ترتیب با موضوع های حماسه عاشورا، حضرت علی‌اكبر «ع» و طراحی پرچم‌های سوگواری برگزار خواهد شد.

بر اساس فراخوان هفتمین دوره این رقابت هنری، توجه به جنبه های زیبایی شناسانه و نگاه طراح در استفاده از نشانه ها و عناصر تصویری شایسته از نكات قابل توجه در داوری آثار است.

لازم به ذكر است، آثـار رسیده توسط هیـأتـی متشكل از كارشنـاسان ، استادان و صاحبنظران ارزیـابـی شده و آثـار انتخابـی در ابعاد 70×100 چاپ و در نگارخانه ابوالفضل عالی و خانه عكاسان حوزه هنری عرضه خواهد در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، علاقمندان جهت ثبت نام، تكمیل فرم شركت و دریافت كد رهگیری تا 15 آبان ماه امسال فرصت دارند، به سایت مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری به نشانی www.artfest.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 5- 84172204 تماس بگیرند./م
برچسب ها: دبیر ، هنر ، عاشورایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار