هفته ي دوم ليگ برتر انگلستان روز گذشته با انجام هفت بازي پيگيري شد و گلزني تازه واردان منچستريونايتد و صدرنشيني چلسي از مهمترين وقايع آن بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري روئيترز، منچستريونايتد اولين برد خود را با پيروزي 3بر2 مقابل فولام بدست آورد.
رابين فان پرسي دقيقه ي 10 و شينجي كاگاوا دقيقه ي 35 و رافائل دقيقه ي 41 براي منچستريونايتد گلزني كردند و ديمن داف در دقيقه ي 3 و نمانخاويديچ در دقيقه ي 64 براي فولام گلزني كردند.
اين بازي در اولتفورد برگزار شد و كارت زردهاي آن نصيب نيل از منچستريونايتد و هانگلند از فولام شد.  از ديگر رويدادهاي مهم روز گذشته، ديدار تيم چلسي مقابل نيوكاسل بود، چلسي در اين ديدار خانگي توانست با نتيجه ي 2برصفر از سد اين تيم عبور كند و تعداد پيروزي هاي خود را كه با ديدارهاي انجام شده اش نيز براي افت به 3 برساند.
ادن هازارد اولين گل اين تيم را در دقيقه 22 به ثمر رساند و فرناندو تورس با كمك او توانست در دقيقه ي سوم وقت اضافه ي نيمه اول افتخار به ثمر رساند هشتمين گل آبي پوشان در اين فصل را از آن خود كند.
اين بازي در ورزشگاه استمفورد بريج برگزار شد  وكارت هاي زرد آن نصيب تورس در دقيقه 39 براي چلسي و نيل در دقيقه ي 70 براي نيوكاسل شد.
نتيجه ديگر ديدارهاي روز گذشته در ليگ جزيره به شرح زير است:
آستون ويلا يك: كريم الاحمدي دقيقه ي 75
اورتون 3: پينار دقيقه 3، فلايني دقيقه ي 31 و خلاويچ دقيقه ي 43
تاتنهام يك: اكوت دقيقه ي 74
وست برومويچ: موريسون دقيقه ي 91
نوريخ سيتي يك: جسون دقيقه ي 11
كوئينزپارك يك: زامورا دقيقه ي 19
ساتهمپتون صفر
ويگان 2: سالتو دقيقه اي 51، كن دقيقه ي 89
سواسي سيتي3: رنجل دقيقه ي 20، ميخو دقيقه ي 29، گراهام دقيقه ي 64
وستهام يونايتدصفر./آق
برچسب ها: هفته ، دوم ، لیگ جزیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار