هافبک تیم فوتبال هافنهایم که قرار بود به سوانسی بپیوندد ترجیح می دهد به دنبال هموطن ایرلندی اش، راجرز به لیورپول برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، گیلفی سیگاردسون که فصل قبل را به صورت قرضی در هافنهایم گذرانده بود و در نظر داشت که پس از این فصل بسیار خوب دوباره در تابستان به سوانسی بازگردد از  آنجا که مربی این تیم حالا به لیورپول رفته است، سیگاردسون نیز ترجیح می دهد که همانند هم وطن ایرلندی اش، به لیورپول برود به جای آنکه قرار داد خود با سوانسی را تمدید کند.

گزارش ها حاکی از آن است که او از قبل به دنبال بود که در سوانسی بماند و حالا تصمیم بونران راجرز بر روی او نیز تاثیر گذاشته و حالا که احساس می کند در لیورپول جائی برای او باز شده است دیگر تمایلی به تمدید قرار داد با سوانسی از خود نشان نمی دهد.

وی در این رابطه گفت: من احساس نمی کنم که ماندن در سوانسی کار درستی باشد، آنها همه چیز در هم ریخته و شرایط نامعلوم است و حتی هنوز مشخص نیست که سرمربی کیست و چه کسی خواهد بود اما من تمایل زیادی به بازی در لیگ برتر دارم و در نتیجه پیشنهاد از سوی لیورپول را به طور کامل جدی گرفته ام و به آن فکر می کنم احتمال زیادی وجود دارد که آنرا قبول کنم.

لیورپول تیم بزرگی است و تاریخ بسیار شگفت انگیزی در فوتبال دارد. لیگ برتر انگلستان تنها جائی است که من دوست دارم در آن باشم امیدوارم اینچنین نیز شود و در همین قسمت فوتبال خود را ادامه دهم چرا که انسان در هر کجا راحت تر باشد به طور قطع بهتر نیز بازی می کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار