در پی ابهامات به وجود آمده در مورد بازیگر جوان سحر ریحانی ادعای نخبه بودن وی توسط بنیاد ملی نخبگان رد شد.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران، سحر ریحانی ادعا کرده است که چهار سال متوالی در المپیاد ریاضی برنده شده و سال قبل که برای مسابقه به كشور کره رفته بوده با آقای طبسی که در مراسم تجلیل حضور داشتند امکان آشنایی و گرفتن این پروژه براي وي بوجود آمده است.
 
ریحانی تاکید کرده است، دلیل گرفتن پروژه عظیم زلال بي انتها، اهدای مدال وی به آستان قدس است كه در پی بررسی های به عمل آمده از آستان قدس رضوی معلوم شد که هیچ گونه مدالی به موزه مدال و سکه اهدا نشده است.
 
مهر دوست مسئول موزه سکه و مدال آستان قدس رضوي گفت: از دو سال قبل که مسئول موزه هستم  هیچ گونه مدالی از طرف خانم ریحانی اهدا نشده است.
در پی پیگیری های انجام شده از دفتر امیری نیا معاون امور موزه های سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مراکز اسناد آستان قدس اعلام شد که از طرف خانم ریحانی هیچ گونه مدالی به‌ آستان قدس اهدا نشده است.
 
شایان ذکر است بنیاد ملی نخبگان تاکید کرده كه نام این فرد در فهرست نخبگان و مدال آوران وجود ندارد.
 
پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار کرد: خانم ریحاني بنا بر اسناد به هیچ عنوان تحت پوشش حمایت بنیاد علمی نخبگان نیستند و در بنیاد ملی نخبگان یا برابر استعلام ما در باشگاه دانش پژوهان یا استعدادهای درخشان مدرکی مبنی بر این که خانم ريحاني تحت حمایت ملی نخبگان هستند وجود ندارد.
 
وی در پایان افزود: بنیاد ملی نخبگان، استعداد برتر بودن و تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان ایشان را تکذیب می کند.
 
اعطای پروژه عظیم " زلال بی انتها " به تولیت آستان قدس رضوی و آقای طبسی ابهامات جدیدی را به وجود آورده  که نیازمند پیگیری نهادهای نظارتی و پاسخگویی مسئولان است./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.