فرماندار شهرستان فیروزكوه گفت: برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران ثابت خواهد كرد كه ایران اسلامی كشوری امن، آرام و به دور از هرگونه التهاب است.

'سعید افشار نادری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران در روزهای آینده، اظهارداشت: این اجلاس یكی از بزرگترین همایش ها در جهان است كه حدود 120 كشور در آن عضویت دارند.

وی با بیان اینكه بسیاری از سازمان ها و نهادهای بین المللی نیز میهمان ایران اسلامی هستند، افزود: نخستین بار است كه اجلاسی در این سطح كمّی و كیفی در ایران برگزار می شود و این مساله خود بر اهمیت هر چه بیشتر آن می افزاید.

فرماندار فیروزكوه گفت: دشمنان و معاندان نظام اسلامی كه در هر فرصتی مترصد ضربه زدن به كیان مملكت می باشند، از مدت ها قبل با رایزنی ها و القائات سوء گوناگون به دنبال كمرنگ و كم اهمیت جلوه دادن موضوع بوده و عدم حضور سران كشورهای عضو را در ایران دنبال می كنند.

وی تصریح كرد: دول استكباری و در راس آنان آمریكای جنایتكار همواره به دنبال آن هستند تا ایران را كشوری نا امن، بی ثبات، ملتهب و متاثر از فشارها و تحریم های اقتصادی در انظار عمومی جهانیان جلوه دهند و لذا باید هوشیار باشیم.

افشار نادری خاطرنشان كرد: اهمیت این اجلاس از زوایای گوناگون، همه ما را بر آن می دارد تا دست به دست یكدیگر داده و با برقراری مراقبت ها، حفظ آرامش بازار و مدیریت حوزه كاری خود، بهانه به دست دشمن نداده و میزبانی شایسته و سرفراز برای میهمانان خارجی باشیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.