دستیار ویژه رئیس‌جمهوری گفت: پروژه‌های مهر ماندگار از تخصیص 100درصدی اعتبارات برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، محرابیان با اعلام این مطلب گفت: در نیمه اول امسال در استان‌های سردسیر اعتبار پروژه‌های مهر ماندگار به صورت 100 درصد، در استان‌های نیمه سردسیر 75 درصد و در سایر استان‌ها تا 50 درصد اعتبار تخصیص می‌یابد.
نماینده ویژه رئیس‌جمهوری اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از امروز درخواست اعتبار پروژه‌های مهر ماندگار کنند تا زمینه اجرای آنها در زمان‌بندی معین فراهم شود.
به گفته وی، مانده پرداختی سایر پروژه‌های مهر ماندگار هم در نیمه دوم سال‌جاری مشروط به پیشرفت متناسب با زمان‌بندی آن پرداخت می‌شود.
محرابیان با اشاره به اینکه اعتبارات این پروژه‌ها از محل فروش اوراق مشارکت و اعتبارات تملک‌دارایی استان‌ها تامین خواهد شد گفت:  در 5 ماهه اول امسال تاکنون 8 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط بانک‌ها به فروش رفته که به دستگاه‌های اجرایی به منظور هزینه در اجرای پروژه‌های مهر ماندگار تزریق می‌شود.
دستیار ویژه رئیس‌جمهوری به مسئولان اطمینان داد که در زمینه اعتبارات پروژه‌های مهر ماندگار جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و برای اتمام این پروژه‌ها اعتبارات لازم تخصیص می‌یابد./س
برچسب ها: اعتبارات ، مهر ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.