دوازدهمین نشست اتاق فكر ، برنامه ریزی و سیاست های راهبردی معاونت اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با حضور جمعی از روسای دانشگاههای كشور در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ در این نشست راهكارها ، تدابیر و سیاست های اجرایی اقتصاد مقاومتی و نظریه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری برای مقابله با تحریم های دنیای استكبار بررسی شده و اعضای اتاق فكر به تبیین راهكارهای عملیاتی این نظریه در آن پرداختند.

دكتر ساداتی نژاد ، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی مواردی را در زمینه آیین نامه استخدامی جدید و سیاست های مالی دانشگاهها بیان كرد.

دكتر مهدی ایرانمنش معاون وزیر و رییس مركز هیأت های امنا و ممیزه هم گفت: اقتصاد مقاومتی ، اقتضاد ریاضتی نیست بلكه اقتصادی پویاست كه بر مبنای دانایی بنیان گذاشته خواهد شد.

وی افزود: هرچند تحریم ها و زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی بار مالی سنگینی دارد اما با تلاش همگانی مردم و مسوولان به سرانجام مطلوب می رسد كه این اقدام ، اقدامی انقلابی و اسلامی بود.

دكتر مسعود گنجی رییس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این همایش به تشریح عملكرد دانشگاه پرداخت و در ادامه مدیریت مالی دانشگاهها در سال 91 به عنوان بحث اصلی آیین نامه مطرح شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.