رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از چگونگی حضور گنبدی ها در مسابقات لیگ برتر امسال ابراز نگرانی کرد.

منوچهر پورحسن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه گنبد در مسابقات لیگ برتر امسال دارای 2 سهمیه بود، ما به مسئولان هیئت استان گلستان و باشگاه های هاوش گنبد و بازرگانی جواهری گنبد پیشنهاد ادغام 2 تیم را دادیم.

وی تصریح کرد: پس از ارائه طرح ادغام تیم های گنبدی واکنش مسئولان مربوطه منفی بود و ما هم با حضور 2 تیم مستقل از این منطقه و استان موافقت کردیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: با توجه به اینکه گنبد یکی از قطب های والیبال قدرتمند والیبال ایران محسوب می شود حضور یک نماینده از آن در مسابقات لیگ برتر رونق خاصی به بازی ها می بخشد ولی تاکنون هیچگونه اقدامی برای حضور در پیکارهای امسال از سوی مسئولان مربوطه صورت نگرفته است.

پور حسن افزود: امیدواریم پافشاری مسئولان باشگاه های گنبدی مبنی بر حضور قطعی 2 تیم در مسابقات لیگ برتر امسال نتیجه بخشی باشد و ما شاهد حضور پررنگ این تیم ها همانند سنوات گذشته در لیگ برتر باشیم.

گفتنی است، تاکنون هیچ گونه خبری مبنی بر حضور حتی یک نماینده از استان گلستان و شهر گنبد در مسابقات لیگ برتر امسال شنیده نشده است و عدم حضور گنبدی ها در مسابقات لیگ برتر ضربه بزرگی به والیبال ایران زمین خواهد زد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار