رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: طبق هماهنگی انجام شده یازدهم شهریور آخرین فرصت تیم ها و باشگاه های حاضر در مسابقات لیگ دسته یک و لیگ برتر برای ثبت قرارداد بازیکنان است.

منوچهر پورحسن  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براساس آئین نامه سازمان لیگ والیبالیست های حاضر در مسابقات لیگ برتر باید 45 روز پیش از آغاز مسابقات قرارداد خود با باشگاه های مربوطه را در فدراسیون به ثبت رسانند.

وی تصریح کرد: ما طی ارسال نامه ای به تمامی باشگاه ها به مسئولان آنها اعلام کردیم که تمامی قراردادهای بازیکنان و کادر فنی حداکثر تا چهارم شهریور ماه باید در هیئت های استانی ثبت شود.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: تمامی قراردادهای بازیکنان و کادر فنی پس از ثبت در هیئت های استانی حداکثر تا روز شنبه یازدهم شهریورماه در فدراسیون والیبال به ثبت رسید.

پورحسن تأکید کرد: به هیچ عنوان پس از یازدهم شهریور ماه هیچگونه قراردادی در فدراسیون به ثبت نخواهد رسید، تمامی باشگاه های شرکت کننده در لیگ برتر و دسته یک ملزم به معرفی سخنگوی باشگاه تا تاریخ 15 شهریور ماه به سازمان لیگ هستند.

وی گفت: قراردادهایی پس از مهلت مقرر در فدراسیون ثبت خواهد شد که باشگاه یا بازیکن و کادر فنی هیچگونه بدهی به فدراسیون نداشته باشند لازم به ذکر است، بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از 27 مهر امسال با حضور 14 تیم آغاز می شود./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار