معاون برنامه ریزی استانداری تهران قیمت یک لیتر شیر خام را 750 تومان اعلام کرد و گفت: با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

ترکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مسئله قیمت شیر در حال کنترل است، بیان کرد: با تفاهم نامه ای که بین اتحادیه و انجمن مواد لبنی و اتحادیه و حوزه ی صنعت، معدن و تجارت امضاء شده قرار شد طبق نرخ مصوب قیمت هر لیتر شیرخام برابر با 750 تومان باشد.

وی با اشاره به مطلب بالا افزود: در همین راستا نیز قرار است نهاده های دامی، ذرت، علوفه و سویا را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران با تأکید بر اینکه کارخانجات و تولیدکنندگان باید 50 درصد تولیدات خود نظیر شیر، ماست و پنیر را با همان قیمت قبلی و بدون افزایش قیمت در اختیار مصرف کننده قرار دهند، تصریح کرد: این عدم افزایش قیمت در راستای حمایت از مصرف کننده صورت گرفته است و به طور منظم کنترل می گردد.

ترکی در پاسخ به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه کیفیت این محصولات با چه شرایطی خواهد بود، تأکید کرد: 50 درصدی که افزایش قیمت دارد شامل محصولات پرچرب می شود و 50 درصدی که افزایش قیمت ندارد شامل محصولات کم چرب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تعزیرات حکومتی در حال پیگیری تخلفات انجام شده در ماه های گذشته است و طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار