۲ تن از متهمان به قتل فراري که از «پاتوق نشينان پلاک ۱۷» بودند پس از ۴۵ روز فرار، در چنگ قانون گرفتار شدند و به قتل سرنشين پژو ۲۰۶ اعتراف کردند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  نيمه هاي شب دهم تيرماه گذشته، چند جوان کنار «پاتوق پلاک ۱۷» ايستاده بودند که راننده و سرنشين يک دستگاه خودرو ۲۰۶ از اين مسير عبور کرد و به دلايلي نا معلوم درگيري لفظي بين «پاتوق نشينان» و سرنشينان خودرو آغاز شد.
 
لحظاتي بعد يکي از «پاتوق نشينان» در حالي که شيء نوک تيزي در دست داشت به سمت خودرو ۲۰۶ حمله ور شد و ضربه اي به گردن سرنشين خودرو که در صندلي جلو نشسته بود وارد آورد. مجروح اين حادثه که بر اثر خونريزي شديد از گردنش بي رمق شده بود به دوستش گفت: گردنم را زدند!
 
مرا به درمانگاه ببر! راننده ۲۰۶ براي نجات دوستش پدال گاز را فشرد و به سمت درمانگاهي در نزديکي خيابان مسلم شمالي رفت اما درمانگاه مذکور امکانات لازم را براي مداواي مجروح نداشت. راننده ۲۰۶ که بسيار نگران وضعيت وخيم دوستش بود دوباره او را سوار خودرو کرد و با سرعت به سمت بيمارستان شهيد هاشمي نژاد رفت.
 
با رسيدن مجروح به اورژانس بيمارستان، بلافاصله اقدامات درماني آغاز و تلاش کادر پزشکي براي نجات اين جوان ۲۰ ساله ادامه يافت اما دقايقي بعد خستگي بر تن پزشکان باقي ماند چرا که اقدامات آنان بي نتيجه ماند و جوان مجروح بر اثر شدت خونريزي جان خود را از دست داد.
 
به دنبال مرگ سرنشين ۲۰۶، ماموران کلانتري خواجه ربيع مشهد با عزيمت به محل جنايت، تحقيقات خود را در اين باره آغاز کردند و با حفظ صحنه حادثه و در تماسي تلفني ماجراي قتل سرنشين ۲۰۶ را به قاضي اسماعيل شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند.
 
دقايقي بعد با حضور مقام قضايي در بيمارستان، تحقيقات پليسي و قضايي درباره اين جنايت آغاز شد اما وقتي ماموران انتظامي با دستورات ويژه اي که قاضي شاکر صادر کرده بود براي دستگيري متهمان به محل «پاتوق نشينان پلاک ۱۷» رفتند آنان از محل گريخته بودند.
 
در عين حال ماموران به بازرسي اين پاتوق پرداختند که در نتيجه تعدادي آلات و ادوات استعمال موادمخدر و مشروبات الکلي نيز کشف شد. اهالي محل درباره اين پاتوق به ماموران گفتند: اينجا لانه فساد است افراد لاابالي و معتاد زيادي به اين مکان رفت و آمد دارند و ما از اين وضعيت خسته شده ايم!
 
اين گزارش حاکي است: ماموران انتظامي که تا سپيده دم روز بعد از جنايت، در محل «پاتوق نشينان» حضور داشتند موفق شدند تعدادي از افرادي را که به اين مکان رفت و آمد داشتند دستگير کنند و براي يافتن سرنخي از متهمان فراري مورد بازجويي قرار دهند. در همين حال مشخص شد که متهمان فراري اين پرونده جنايي به مکان نامعلومي گريخته اند.
 
کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي با پي گيري سرنخ هايي که به دست آورده بودنددريافتند که ۲ تن از عاملان اصلي اين جنايت به استان سيستان و بلوچستان گريخته و در شهرستان زابل مخفي شده اند؛ بنابراين آن ها با همکاري کارآگاهان استان سيستان و بلوچستان موفق شدند مخفيگاه متهمان فراري را شناسايي و با گرفتن نيابت قضايي، در يک عمليات غافلگيرانه، ۲ متهم ۲۰ و ۲۱ ساله اين پرونده را دستگير کنند.
 
خراسان نوشت: متهمان که به پليس آگاهي خراسان رضوي منتقل شده بودند به صراحت لب به اعتراف گشودند و راز اين جنايت را برملا کردند. جوان ۲۱ ساله که به اتهام قتل عمدي دستگير شده بود گفت: طي يک نزاع با سرنشينان ۲۰۶، با چاقو به آنان حمله کردم و از شيشه خودرو ضربه اي به گردن سرنشين آن وارد آوردم. جوان ۲۰ ساله نيز اظهارات همدستش را تاييد کرد.
 
بنابراين هر دو نفر با صدور قرار قانوني از سوي مقام قضايي در اختيار کارآگاهان قرار گرفتند تا درباره زواياي پنهان اين پرونده تحقيق شود.
 

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

برچسب ها: فراری ، قتل ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار