تحقيقات پليس از جواهرساز ورشکسته که با ادعاي انجام سحر و جادو توانسته بود از مردي ثروتمند ۳۵۰ ميليون تومان کلاهبرداري کند نشان داد او با همين شيوه ۵۰ نفر ديگر را نيز فريب داده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  چندي قبل مردي به دادسراي ناحيه ۶ تهران رفت و در شکوائيه اي گفت مردي که ادعا مي کرد جادوگر است براي رفع مشکلات خانوادگي اش از او ۳۵۰ ميليون تومان گرفته اما نه تنها مشکلاتش کمتر نشده بلکه همسرش از او جدا شده است.

شاکي در تشريح اين ماجرا به جوزي، بازپرس شعبه ۱۵ گفت: مدتي قبل بنا به دلايلي با همسرم دچار اختلاف شدم و وقتي نتوانستم اين اختلافات را رفع کنم سراغ مرد جادوگري به نام سهراب رفتم.
 
او طي چند مرحله از من پول گرفت و براي بيشتر شدن مهر و محبت در خانه ام به من دستوراتي داد. سهراب گفت بايد مقداري از موي سر مادرزنم را برايش ببرم تا طلسم زندگي ام شکسته شود. من هم اين کار را کردم و دستورات ديگر او را هم اجرا کردم و در قبال آن در مجموع ۳۵۰ ميليون تومان به او دادم اما وضع زندگي ام روز به روز بدتر شد تا اين که همسرم از من طلاق گرفت.
 
اين مرد ادامه داد: حتي زماني که براي دخترم خواستگار آمد سهراب گفت او مرد خوبي است و من هم با ازدواج آن ها موافقت کردم اما چند ماه بعد دخترم از شوهرش طلاق گرفت.

به دنبال اظهارات اين مرد مأموران کلانتري ۱۰۷ فلسطين به محل کار مرد جادوگر رفتند و او را بازداشت کردند. خراسان نوشت: در بازرسي از اين محل تعداد زيادي دست نوشته و ورد کشف شد و متهم نيز ضمن پذيرش اتهامش گفت تاکنون با اين شيوه از ۵۰ نفر کلاهبرداري کرده است.

بر اساس اين گزارش اين مرد هم اکنون در بازداشت به سر مي برد و تحقيقات از او ادامه دارد.
 

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

برچسب ها: طلاق ، شاکی ، ورد ، شبانه ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۹:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
چرا عکس این مرد را چاپ نمی کنید که اگر کسی شکایت داشت او را شناسایی کند
آخرین اخبار