شهردار منطقه 15 در تشریح وضعیت طرح بزرگراه امام علی(ع) از همکاری اعضای شورایاری به ویژه نواحی یک و دو این منطقه در پیشرفت طرح یاده شده خبر داد.

سیداحمد صفوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: هر چند این طرح وقت، انرژی و منابع بسیاری را به خود اختصاص داده است این موضوع به هیچ وجه سبب کندی یا تاخیر در اجرای برنامه های مصوب منطقه نبوده است.

شهردار منطقه 15 در ادامه در تشریح خصوصیات طرح بزرگراه امام علی(ع) گفت: طرح مذکور با مشارکت مناطق 7 و 8 و 13و 14 و 15 در حال اجرا است و در منطقه 15 در حد فاصل خیابان خاوران تا بزرگراه دولت آباد به طول چهار هزار و 200 متر واقع شده است که چهار تقاطع غیر همسطح اصلی و فرعی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با احداث بزرگراه یاد شده نوسازی بافت فرسوده نیز در منطقه قوت خواهد گرفت، اظهار داشت: تاکنون در حدود 60 درصد از بافت های فرسوده منطقه 15 توسط شهرداری مداخله شده است که حدود 15 درصد به طور کامل احیا شده است و مابقی نیز در دست اقدام می باشد که بر این اساس رشد نوسازی در این منطقه سرعت گرفته است.

صفوی در خصوص دیگر طرح های در دست اجرای منطقه تصریح کرد:‌ بهره برداری از دو کیلومتر بزرگراه آزادگان، عملیات اجرایی خط شش مترو و خط بی آرتی بزرگراه بعثت از جمله فعالیت های فرا منطقه ای است که در منطقه در حال اجراست./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار