نام نويسي از اساتيد و متخصصان در کنگره بين المللي هم انديشي سرطان در مشهد تا چهاردهم شهريورماه ادامه دارد.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران؛ دبير اجرايي کنگره بين المللي هم انديشي سرطان اعلام کرد: علاقه مندان  براي  دريافت امتياز شرکت در کنگره ، کارگاه و همچنين اخذ امتياز پوستر و سخنراني پذيرفته شده در سايت به سامانه جامع آموزش مداوم به نشاني http://mashhad.ircme.ir مراجعه کنند.
 
دکتر همايي شانديز همچنين  از ارسال 400 مقاله داخلي و خارجي به دبيرخانه اين کنگره خبر داد و گفت: در مدت زمان برگزاري اين کنگره 60 سخنراني و پنل تخصصي توسط اساتيد برجسته داخلي و خارجي ارائه مي شود.
 
رئيس مرکز تحقيقات سرطان دانشگاه علوم پزشکي مشهد گفت: اين کنگره با حضور صاحبنظران و انديشمندان داخلي و کشورهاي آمريکا ، کانادا ، فرانسه و ترکيه چهاردهم درشهريور در مشهد برگزار مي شود.
 
دکتر فاطمه همايي شانديز ‌ تبادل نظر و ارائه  نتايج مطالعات مرکز تحقيقات سرطانهاي دستگاه گوارش ايران راجع به اپيدميولوژي و عوامل خطر ساز اين بدخيمي ها در ايران، ارائه  پروتکل هاي نوين درمانهاي سيستميک در سرطانهاي دستگاه گوارش بخصوص در مري و معده  و تبادل نظر در اين مورد و ارتقاء سطح دانش و مهارت ، ارائه روش هاي نوين پرتودرماني در سرطان هاي دستگاه گوارش بخصوص مري و ارتقاء سطح دانش و مهارت شرکت کنندگان، ارائه روش هاي نوين راديوتراپي به روش استريوتاکتيک ( بخصوص گاما نايف) و ارتقاء سطح دانش و بينش شرکت کنندگان و ارائه روش هاي نوين شيمي درماني و پرتودرماني در سرطانهاي ژنيکولوژي در زنان و ارتقاء سطح بينش و دانش  و مهارت شرکت کنندگان را از جمله اهداف برگزاري اين همايش برشمرد.
 
علاقمندان براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانند به پايگاه خبري کنگره به نشاني http://congress.mums.ac.ir/imcc مراجعه کنند./عط
برچسب ها: گوارش ، سرطان ، دانش ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار