چهاردهمین لیگ برتر فوتسال با برگزاری 6 دیدار طی رزوهای پنج شنبه و جمعه 2 و 3 شهریور وارد هفته چهارم می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در حالی با انجام 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری میشود که در روز نخست این مسابقات تیم های تمرینش جدول به مصاف حریفانشان می روند تا شانس خود را برای فرار از ته جدول امتحان کنند.

*گیتی پسند – شهرداری ساوه

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان صدرنشین جدول لیگ برتر فوتسال در هفته چهارم لیگ در روز نخست 5 شنبه 2شهریور در سالن پیروزی اصفهان رأس ساعت 17 میزبان تیم شهرداری ساوه می باشد.

تیم گیتی پسند در این هفته با ترکیبی کامل به مصاف شاگردان رضا عقابی خواهد رفت و با توجه به عملکرد مناسب سه هفته گذشته آنها کار چندان دشواری مقابل تیم شهرداری ساوه نخواهند داشت و م یتواند با پیروزی در این بازی صدر نشینی خودرا تضمین کند.

هم اکنون در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است و نیاز مبرم به پیروزی و کسب سه امتیاز برای صعود راه های بالای جدول دارند بنابراین حساسیت بازی برای شاگردان عقابی به مراتب بیشتر از حریف است.

گفتنی است: یحی حسینی، تاج و باقرزاده قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

*گاز خوزستان – شهید منصوری قرچک

مدافع عنوان قهرمانی در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال باید درسالن شهدای گاز به مصاف شاگردان حمید فرهادی بروند.

تیم فوتسال گاز خوزستان در حالی به مصاف شهید منصوری قرچک می رود که در تیم حضور در رده های پایین جدول را تجربه می کند و برای جدای از قعر نشینی نیاز مبرم به 3 امتیاز دیدار دارند و شکست دراین دیدار برای هر تیم به منزله ورود به بحران است.

بنابراین بازی سخت و سنگینی پیش روی بازیکنان دوتیم است. تیم فوتسال شهید منصوری قرچک تاکنون در این دوهفته عملکرد مطلوبی در خود به نمایش نگذاشته است و با در باخت و یک برد در جایگاه 11 جدول جای گرفته است.

البته گاز خوزستان هم از شرایط چندان مساعدی برخوردار نیستند بدون هیچ امتیازی در رده دوازدهم قرار گرفته است.

گفتنی است: داوران این دیدار محمود نصیرلو- اصغر علی بیکی و آریان قنبر زاده می باشند.

*صبای قم – لبنیات ارژن شیراز

درپایان روز نخست هفته چهارم لیگ فوتسال تیم صبای قم ساعت 17 در سالن شهید حیدریان میزبان تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز می باشد.

تیم فوتسال صبای قم که هفته گذشته تا دقایق پایانی از حریف خود تیم فرش آرا مشهد چهار بر سه پیش بود، اما با بدشانسی محض مواجه شده و در چهاردقیقه پایانی بازی متحمل دریافت دو گل از سوی حریف خود شد و در عین ناباوری بازی برده را با شکست عوض کرد این اتفاق برای هواداران تیم "صبای قم" خوش نیامد لذا جو حاکم برسالن را برهم زده که در نهایت این مسئله سبب شد  تا داور مسابقه در 29 ثانیه مانده به پایان بازی سوت توقف مسابقه رابه صدا درآورد البته شایان ذکر است که در این دیدار دروازه بان تیم صبا بدلیل برخورد بطری به صورتش مصدوم و نقش زمین شد.

البته از اتفاقات غیر ورزشی این دیدار گاز گرفتن دست حراست این بازی توسط سرپرست تیم صبای قم بوده است که مسائل غیر ورزشی و غیر فوتبالی این دیدار را دوچندان کرده بود.

تيم صبا در هفته چهاردهم در حالي به مصاف تيم ارژن شيراز مي رود كه با اقتدار در مكان سوم جدول رده بندي قرار گرفته است و استرس و اضطراب كمتري را به نسبت تيم 13 جدول دارد.

گفتني است: عليرضا سهرابي، مجيد فراهاني و علي حاتمي قضاوت اين ديدار را انجام مي دهند

 شركت ملي  حفاري- شهرداري تبريز

 در روز پاياني هفته چهاردهم مسابقات  ليگ برتر فوتسال شنبه 3 شهريور ماه تيم فوتسال ملي حفاري در سالن نفت ميزبان تيم شهرداري تبريز مي باشد.
 تيم فوتسال ملي حفاري در هفته  گذشته توانست تيم شهيد منصوري قرچك را با امتياز نزديك 1 بر 2  شكست دهد و جايگاه دوم را با امتياز 9 براي خود به ارمغان آورد در آن سوي ميدان تيم شهرداري تبريز در سه ديدار برگزار شده خود با يك برد- يك مساوي و يك باخت مقابل حريفانشان در جدول  رده بندي  6 به خود اختصاص داد.
گفتني است:  قضاوت اين ديدار بر عهده وحيد معرفچي پيما، حسين شاهمرادي و نريمان آزاديان مي باشد.

ميثاق تهران- فرش آرا مشهد

تيم فوتسال ميثاق تهران در هفته چهارم از مسابقات  ليگ برتر فوتسال در سالن شهرداري منطقه 11 ميزبان تيم فرش آرا مشهد مي باشد.
 تيم فوتسال ميثاق تهران در طول سه هفته برگزاري مسابقات ليگ برتر فوتسال توانسته با يك برد،  يك باخت و يك مساوي درجايگاه پنجم جدول رده بندي ايستاد.
ميثاق تهران اگر چه در هفته اول  مقابل تيم شهيد منصوري قرچك توانست با امتياز پيروز ميدان شود اما در دو بازي  بعدي خود مقابل شهرداري تبريز  راه ساري عملكرد مطلوبي از خود به نمايش  گذاشت.
 

تيم آرا مشهد نيز كه در هفته گذشته مقابل صباي قم به ميدان رفته بود با وجود حاشيه هاي كه به  اين ديدار بوجود آمد با خوش شانسي در دقايق پاياني پيروز  نشود جايگاه ميثاق تهران را در جدول رده بندي از آن خود كرد.
گفتني است:  داوران اين ديدار پژمان رضائي، رضاترابي وايمان غلامي مي باشند.

دبيري تبريز- راه ساري

 پرونده هفته چهارم مسابقات ليگ برتر فوتسال،  با ديدار  تيم هاي  دبيري تبريز و راه سازي- بسته خواهد شد.
 جمعه عصر 3 شهريور ماه تيم فوتسال دبيري تبريز در سالن علوم پزشكي ميزبان راه ساري است.

تيم فوتسال دبيري تبريز در هفته گذشته مقابل شهرداري تبريز بازي ضعيفي را از خود به نمايش گذاشت و تنها با كسب سه امتياز در طول سه بازي خود جايگاه 9 را به خود اختصاص داده اند.

اين در حالي است ، كه تيم راه ساري در هفته گذشته مقابل ميثاق تهران عملكرد مناسبي داشته است و با برد مقابل اين تيم در جدول رده بندي صعود كرده است و درجايگاهي  بالا تر از دبيري تبريز قرار گرفته است.
 عليرضا عبدالغني، امير سليماني و حميد رضا قدسي به قضاوت اين ديدار مي پردازند.
 

گفتني است:  تمامي ديدار هاي هفته چهاردهم ليگ فوتسال به طور همزمان راس ساعت 17 برگزار خواهد شد و تيم جمعيت هلال احمر آذربايجان شرقي در قرعه استراحت جاري دارد.

برگزاري هفته پنجم، بعد از رقابت هاي هفته سيزدهم


 بر اساس اعلام فدراسيون فوتبال به دليل برگزاري  اجلاس سران غير متعهد در تهران و مشكل رفت و آمد براي تيم ها، هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر فوتسال كه قرار بود 10 شهريور برگزار شود لغو وبعد از پايان رقابت هاي هفته سيزدهم برگزار مي شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار