همزمان با برگزاري اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد محورهاي پرتردد در ماه موج سفرهاي استاني شناسايي و ستاد هر استان براي ميزباني مسافران برنامه هايي را در دستور كار خود قرار داده اند.

منوچهر جهانيان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: برپايي شوراي ترافيك و گردشگري و برگزاري جشنواره هاي فرهنگي در تعطيلات از جمله شاخص ها و اقدامات تسهيلات سفرهاي استان هاي پرتردد است.

جهانيان به شاخص ترين اقدامات ستاد سفر استان ها در محورهاي پرتردد كرج، چالوس، تهران، مازندران و قزوين در ايام تعطيلات شهر تهران همزمان با برگزاري اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد اشاره كرد.

وي تصريح كرد: نظر به آغاز دور دوم سفرهاي تابستانه و نزديكي به ايام تعطيلات شهر تهران به مناسبت اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد محورهاي مواصلاتي كرج، چالوس، تهران به مازندران و محور قزوين-رشت پرتردد ترين مسيرهاي مواصلاتي پيش بيني شده است و ستاد تسهيلات هر استان اتخاذ تدابير مناسب در راستاي ميزباني از گردشگران اين ايام را در دستور كار خود قرار داده است.

معاون گردشگري با بيان اينكه ستاد سفرهاي استاني از نهايت ظرفيت خود به منظور خدمت رساني به مسافران استفاده خواهد كرد افزود: بنابراين رويكرد تمامي ارگان هاي ستاد اعم از بهداشت و درمان، امداد و نجات، حمل ونقل، پليس و راهداري، استانداري و شهرداري و ساير مراكز مرتبط در خدمت گردشگران خواهند بود و تسهيلات مورد اشاره در كنار برنامه ها و جشنواره هاي فرهنگي و تورهاي گردشگري و نظارت مستمر بر تاسيسات گردشگري، آماده سازي مراكز اقامتي كمپ هاي موقت و ساير الزامات رفاهي، امكان غني سازي اوقات فراغت در نهايت گردشگران را فراهم آورند.

گفتني است، گردشگران اين ايام مي توانند به منظور آگاهي از برنامه هاي شاخص استان ها به پايگاه اينترنتي www.spsi.ir مراجعه نمايند./عب

برچسب ها: گردشگری ، سفر ، پرتردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار