با حکمی از سوی مجید سرسنگی مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، «محمد رسول صادقی» به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این خانه منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل خانه هنرمندان ایران، متن حکم یاد شده به این شرح است: « جناب آقای محمدرسول صادقی؛ نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه روابط عمومی، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل خانه هنرمندان ایران منصوب می‌شوید. امید است در پناه تاییدات حضرت حق و در سایه همکاری و تعامل با سایر همکاران این مجموعه در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

«محمد رسول صادقی» که پیش از این نیز در سال های 80 و 81 مدیر روابط عمومی خانه هنرمندان ایران بوده، متولد 1356 در شهر تهران و دانش آموخته رشته  علوم ارتباطات از دانشکده  خبر است. او فعالیت خود را در حوزه روزنامه‌نگاری از سال 74 در مطبوعات آغاز و تا کنون نیز ادامه داده است. صادقی در حوزه روابط عمومی به جز خانه هنرمندان ایران، مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی (سال های 84 تا 89)، سرپرست روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر (نیمه نخست سال 85)، معاونت تولید هنری و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی (سال های 89 تا 91) بوده است.

او در سال‌های 82 تا 84 با مرکز سیما فیلم؛ در سال 84 با فرهنگستان هنر و در سال 89 با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان کارشناس و مشاور همکاری داشته است.

صادقی در حال حاضر رئیس هیئت مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان خانه  تئاتر و نیز عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران است./م
برچسب ها: سرسنگی ، صادقی ، خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار