تمثیل "منطقه امن" با توجه به آیه 112سوره نحل در برنامه تمثیل های قرآنی مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛موارد تمثیلی آیات 27سوره زمر و آیه 112سوره نحل در برنامه " تمثیل های قرآنی" بررسی می شود.
برنامه "تمثیل های قرآنی " روز پنجشنبه 2شهریورماه با حضورکارشناسی سیدخلیل باستان از  اساتید دانشگاه علامه طباطبایی به برسی نکات تشبیهی و تمثیلی آیه 112سوره نحل با توجه به تمثیل "منطقه امن " و شرح منظوم آیه27زمر می پردازد.
بحث پيرامون ويژگي‌هاى تمثيلات قرآنى موضوعى است كه نمي‌توان به تمام جوانب و راز و رمزهاى آن پي‌برد،چرا كه كتاب حق تعالى چشمه فياضى است كه حقايق آن پايان ناپذير است و معدن ذيقيمتى است كه افكار معدود بشرى به تمام جوانب و ذخاير بي‌بديل آن دسترسى ندارد پس بیان نکات بلاغی آیات مطرح شده دربرنامه و ارکان تشبیه با توجه به تاثیری که این تمثیل در ادبیات گذاشته است از موارد بحث در برنامه تمثیل های قرآنی است تا شنوندگان قطره ای از دریای بی کران معانی قرآنی بهره مند شوند.
برنامه  تمثیل های قرآنی کاری از گروه قرآن و اندیشه رادیو قرآن است که سردبیری  آن برعهده شفیقه مافی است و تهیه کنندگی آن را منیژه جوادی انجام می دهد.
شنوندگان رادیو قرآن می توانند این برنامه را روز پنجشنبه 2شهریورماه ساعت 15:30 به مدت 20دقیقه بر روی موج اف ام ردیف 100بشنوند./ه
برچسب ها: شرح ، تمثیل ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار