رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور گفت:همزمان با نزدیک شدن به ایام تعطیلات شهر تهران خدمت رسانی مطلوب اعضای ستاد تسهیلات سفرهای استان برای مسافرین و گردشگران در موج دوم سفرهای تابستانه برنامه ریزی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، منوچهر جهانیان رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور و معاون گردشگری سازمان با بیان این خبر گفت: نظر به تصویب تعطیلی شهر تهران از تاریخ هفتم لغایت یازدهم شهریور ماه توسط هیات دولت به منظور برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد و احتمال افزایش سفر ساکنین شهر تهران به استان های همجوار به ویژه استان های شمالی، تمامی ستادهای تسهیلات سفر استان های همجوار از آمادگی لازم برای میزبانی هم وطنان برخوردار هستند.

رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور افزود: علاوه بر اقدام صورت گرفته شیفت بندی پرسنل، پاسخگویی به تلفن رسیدگی به شکایات، هماهنگی با اعضای ستاد تسهیلات سفر استان جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و نیز استقرار راهنمایان در مبادی ورودی شهر جهت اطلاع رسانی در دستور کار ستادهای استانی قرار گرفته است.

جهانیان در ادامه با اشاره به تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری استان های همجوار شهر تهران در این ایام یادآور شد: علاوه بر نظارت های مستمر ستادهای استانی و اعضای مرتبط با ارگان های فرابخشی، ناظرین عالی معاونت گردشگری نیز در راستای افزایش رضایتمندی گردشگران فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است ستاد تسهیلات استان های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، قم، قزوین، مرکزی و سمنان مشمول برنامه های اجرایی و اقدامات مذکور از سوی ستاد مرکزی سفرهای کشور خواهند شد./ي2
برچسب ها: جهانیان ، سفر ، تابستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار