ارتش جمهوي اسلامي ايران در اطلاعيه‌اي تأکيد کرد: 31 مرداد، روز صنعت دفاعي، روز يأس دشمنان و تيري زهرآگين برتابوت تحريم‌ها و تهديدات زورگوياني است كه با تحميل جنگ نابرابر، سقوط انقلاب بزرگ ملت ايران را در ذهن مي‌پروراندند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، ارتش جمهوي اسلامي ايران با صدور اطلاعيه‌اي فرا رسيدن 31 مردادماه، روز صنعت دفاعي را گرامي داشت.

متن اطلاعيه بدين شرح است:

31 مرداد، روز صنعت دفاعي، روز يأس دشمنان و تيري زهرآگين برتابوت تحريم‌ها و تهديدات زورگوياني است كه با تحميل جنگ نابرابر، سقوط انقلاب بزرگ ملت ايران را در ذهن مي‌پروراندند و ‌ باورنمي‌كردند كه مرداني از اين سرزمين گوش به فرمان امام و مقتداي خود انقلابي ديگر در سنگر توليدات دفاعي بوجود آورند و اين گونه به آرمان هاي امام و انقلابشان پايبند باشند.

 31مرداد، يادآور بيش از سه دهه ايثار و شجاعت جهادگراني است كه در سايه تدابير حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه اي عزيز (مدظله العالي) و با تاسي از شعار انقلابي «مامي‌توانيم» امام خميني(رضوان الله تعالي عليه) توانسته‌اند با طراحي و ساخت محصولات نوين دفاعي و البته متناسب با تهديدات سخت و نرم، آمادگي روزافزون كشور را رقم زده و با قطع هرگونه وابستگي نظامي، موجبات اقتدار نظام و نيروهاي مسلح كشورمان را فراهم آورند و هر ر‌وز آماده‌تر و مجهز‌تر براي حفظ دستاوردهاي انقلاب ظاهرشوند.

بدون ترديد بخش عمده‌اي از اقتدار دفاعي و پيشرفت روزافزون كشور مرهون تلاش جوانان متعهد و متخصصي است كه تنها با نمايش بخش كوچكي از نيروي اراده خود در توليد تجهيزات نظامي در عرصه‌هاي زميني، هوايي و دريايي، سامانه‌هاي موشكي فوق پيشرفته و رادارهاي هوشمند، تكنولوژي‌هاي روز نظامي در دنيا را به چالش كشانده‌اند.

ارتش جمهوري اسلامي ايران ضمن تبريك اين روز به تمامي تلاشگران صنايع دفاعي در مراكز و مؤسسات علمي، دانشگاهي و صنعتي  به ويژه وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، توفيقات روزافزون اين عزيزان را تحت توجهات حضرت ولي عصر(عج) و رهبري داهيانه فرماندهي معظم كل قوا از خداوند متعال مسئلت مي‌نمايد.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار