دبيركل جنبش امت در لبنان با اشاره به توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، امت اسلامی به هوشیاری در برابر این توطئه ها فراخواند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ شيخ" عبدالناصر الجبري" گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه هاي عيد سعيد فطر به دو محور اشاره كردند؛ اول دشمني با آمريكا و رژيم صهيونيستي به دلیل توطئه آنها در راستاي حفظ امنيت اين رژيم در منطقه، و  دوم هشدار درباره تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای سلطه بر نفت و ثروت هاي منطقه.

دبيركل جنبش امت در لبنان، افزود: در چنين وضعيتي كشورهاي منطقه باید بيدار و هوشيار باشند و با اين چالش خطرناك مقابله كنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت هاي مسلمان باید در مقابل توطئه هاي آمريكا و رژیم صهیونیستی براي منحرف كردن بيداري اسلامي در كشورهاي عربي بيدار باشند.

دبير كل جنبش امت از ملت هاي منطقه خواست بدون وقفه به فعالیت های انقلابی ادامه دهند و به تغيير ساختار ظاهري رژیم ها، اكتفا نكنند.

شيخ عبدالناصر الجبري، گفت: مطلوب آن است كه رژیم ها به طور كامل تغيير كنند و نظام های جدید در راستاي آزادي فلسطين، بيت المقدس و مسجد الاقصي به عنوان قبله اول و سومين حرم مقدس مسلمانان گام بردارند.

وی با اشاره به تأكيد رهبر معظم انقلاب بر موضوع وحدت امت اسلامي، اظهار داشت: مسلمانان اعم از شيعه و سني بايد براي مقابله با توطئه ها و  تلاش براي فتنه انگيزي و جنگ افروزي در ميان امت اسلامي و  ایجاد  اختلافات مذهبي و نژادي، رهنمودهاي ايشان را سرلوحه كار خود قرار دهند و اختلافات نژادي، مذهبي و زباني را كنار بگذارند.

شيخ جبري با هشدار درباره تلاش غربي ها و برخي كشورهاي منطقه براي مطرح كردن دشمني با ايران به جاي دشمني اعراب با رژيم صهيونيستي، گفت: ايران همواره حامي كشورهاي عرب و مسلمان بوده است و به ويژه درباره قضيه محوري فلسطين از فعالترين كشورها به شمار مي آيد؛ از سوي ديگر  در جریان تجاوزات رژيم صهيونيستي به لبنان با استفاده از سلاح هاي آمريكايي، ايران همواره مدافع و پشتيبان لبنان و مقاومت بوده است.

دبير كل جنبش امت لبنان، افزود: امروز رژيم اشغالگر صهيونيستي تلاش مي كند تا هويت شهر بيت المقدس را تغيير دهد و در چنين وضعيتي برخي رسانه ها به جاي اشاره به كشتار، ويرانگري و اشغالگري هاي رژيم صهيونيستي، ايران را به عنوان دشمن منطقه معرفي مي كنند.

شيخ جبري با درخواست از رسانه ها برای اطلاع رسانی درباره حمایت برخی از رژیم های عربی از رژیم صهیونیستی، افزود: این رژیم ها ايران را به عنوان دشمن معرفي مي كنند که این امر واقعیت ندارد.
برچسب ها: آمریکا ، بیداری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار